Een mooie oplossing voor tabletops

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ik heb nu een redelijke verzameling synths en "19 racken is niet echt een compacte oplossing, daarnaast laten niet alle synths zich racken en zijn optionele 19" brackets vaak kostbaar

Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een soort van dolmen oplossing, maar dan wat luxer (dus planken ipv alu ribbel platen, staande poten ipv vloer/plafond stangen
Zeg maar eigenlijk een stereo meubel met schuine planken en een dorpeltje tegen het afgleiden. Alleen kan deze nergens vinden. Heeft iemand nog suggesties voor wat meer heavy duty systemen?

zeg maar dit idee, maar dan in studiomeubel kwaliteit

2-365.jpg

Een Jaspers multi-tier stand? En dan een 'plank met randje vooraan' in plaats van de keyboards er op te leggen?
Zo heb ik het jaren tot grote tevredenheid gedaan...

Mvg.

CoolRunning

ja een jaspers stand kan, maar dan moet je dus een plank op die beugeltjes gaan schroeven want minitaurs, en pulse2's zijn eigenlijk te klein op op 2 beugels te staan, daarnaast vind ik de jaspers stand weer erg kolosaals, zoek eigenlijk iets op op 19" / stereotoren breedte

Ik zou het niet weten.

Maak het zelf? 2 mdf platen aan weers zijde en dan schuine schapjes ertussen. Overtrekken met zwart nepleer. :eureka:

In de zijkanten van de schuine plankjes twee gaten boren, en dan op dezelfde hoogte bij de grote planken er ook twee boren, klop je cilindertjes in, je klopt de plankjes erop en je ziet niks!

Ik zet alles op een standaard opbergrek van de Gamma, op zich heb ik geen problemen ermee. Het is niet die joekel die ik ooit heb laten zien langs m'n mixer, eerder een klein geval met voldoende ruimte tussen elke plank. Ik kan overal aan zonder me te forceren. Het oogt zelfs ook mooi, ziet er wat industriƫel uit. Gewoon een allu rek met spaanplaten erin. Eens je gear er allemaal op staat dan zie je dat rek zelfs niet meer staan.

Back