Plastika

jerzz

jerzzno
Sinds dat ik mijn alesis ion heb, heb ik veel lopen experimenteren... in Plastika heb ik gebruik gemaakt van dit heftige apparaat, daarnaast via reason rewire de tr 808 erin verwerkt en in orange vst een stemsample gerobotiseerd...
Ben erg geinspireerd geraakt door plastikman, vandaar de titel en het minimale aan deze track...

jerzz

comment

comment

begin is best wel free style , erg veel delays : zitte leuke geluidjes in . wat jammer is dat de track niet echt ergens naartoe groeit na de 2e minuut heb je alles al bijna gehoord . maar goed tgaat hier om de ION neem ik aan :) tis lastig om een instrument op deze manier te beoordelen kwa sound .

ION blijkt buiten mijn verwachting tog een aanvulling te zijn op de va markt .

vr gr mischa

Origineel geplaatst door Googol

Het was veel mooier als je ook alles pant.
het is vrij vlak opgenomen. Je hebt 2 boxen: een links en een rechts.
doe daar wat mee.:)

Daar zit wat in..zal het onthouden voor de volgende keer.....

mooie track.

ik kan er echter weinig aan toevoegen aan wat de mensen boven mij reeds typten.
zij hebben volgens mij de essentiele opmerkingen wel gemaakt.
zo vind ik bijvoorbeeld ook dat er nog iets mag bijkomen na de 2 minuten die het wat
verassender maakt of zo?
(hoewel op het einde de track wel nog eens leuk uit de hoek komt, maar dat is ook wel wat laat
enerzijds)

en hier en daar wat werken met het stereobeeld zou leuk kunnen zijn, maar op zich is het ook al geen
misse track!
:)

anyway, keep up the good work!

greetz

cloudy

Leuke track en lekker freestyle. Lijkt wel op plastikman ja. Qua opbouw misschien een beetje chaotisch en het begin blijft te lang 'vaag' IMO.

Qua mixage een tikkie scherp en het laag blubbert wat. Wel een relaxede track hoor. :)

ja ff wat aan het laag doen, verder kan dat mono wel heeft wel wat maar een beetje meer ruimte is ook leuk verder leuk nummer

't nummer niet helemaal gehoord, eerst viel de fuckin verbinding er uit en nu kan ie de server niet vinden...
Was ik wel gehoord heb klonk wel creepy. Ik vond het soms wel een beetje rommelig (zijn de delay's wel synchroom met de BPM?). Misschien een delay vervangen door een reverb, daar wordt 't wat warmer van (en meer richting plastikman, dat was toch de bedoeling?)

ik denk dat iuma offline is om de een of andere reden. Heb hier nog altijd backups staan (rating is wel $%^# YOU! voor de mensen die bekend zijn met acid :r planet)

jerzz

klinkt aardig maar is niet helemaal vloeiend... en beetje goa acid styleee wel grappig maar het is niet echt iets wat je geboeid houdt... enfin, een beetje aan sleutelen en het kan een fettuh track worden je bent op de goed weg

Peez Tron

Back