crumar spirit

Status
Please reply by conversation.
Member Hooihuis heeft er één.
Je kunt hem altijd vragen of hij hem voor het juiste bedrag kwijt wil.
Waarom speciaal een CRUMAR SPIRIT, ik heb een Synton Syrinx gehad en die kon me ook niet echt bekoren, geruild tegen een OSCar en die bevalt me wel uitstekend.
Realiseer je wel als je er eenmaal één hebt en hij bevalt niet je moeilijk een verkoper zult vinden die het bedrag dat jij ervoor over had ook wil betalen, ik praat uit ervaring =(

er stond eentje op MP niet zo echt lang geleden en ook niet zo duur.

ik heb hem nog niet gehad,de oscar wel en die vond ik eigenlijk wat tegenvallen omwille van de trage envelopes

Die trage envelopes vind ik nog wel meevallen, zo snel als een MiniMoog en Pro-One zijn ze echter niet!
Maar ook de OSCar heeft een geheel eigen sound, die duidelijk herkenbaar is en die geen enkele andere synth heeft, en laat het nou net die sound zijn waar ik van hou.

die van Hooihuis zal niet lukken,na wat speurwerk heb ik dit gevonden van hem :D

Nou ja, je merkt wel, ik ben er wel een beetje verliefd op

het is een blijvertje hoor! Als ik nou ook eens op een meeting kom zou ik hem eigenlijk mee moeten nemen....maar ja, het blijft link met die wiebelige knopjes natuurlijk

ah zo..
hoe ver is zwitserland , ik zou met de auto gaan.

Staat er ook een op marktplaats.nl voor (E. 3.500) , zijn veel foto's bij geplaatst.

Dan zou ik voor die 600 Euro verschil lekker op en neer naar Zwitserland rijden 8)

Is goed te doen, ik ben tenslotte ook eens naar Hongarije gereden om een Roland SH-5 te scoren.
Als je iets graag wilt moet je er ook wat voor over hebben niewaar.

die van marktplaats is enkel op te halen en tijdens de kontoor uren dan nog wel,ook om te lachen dus

op rlmusic staat er ook 1 in topstaat en met garantie even duur als die op MP

even wachten dus

Rlmusic, never heard of it :?
Heb je voor dat geld dan liever niet een MiniMoog.
Die raak je altijd wel weer kwijt, niet iedereen is op zoek naar een SPIRIT hoe zeldzaam die ook moge zijn.
Het is en blijft veel geld.

type even rlmusic in google.

Ik heb net 1 minimoog verkocht,er zijn er 13000 van..

als ik nog een minimoog koop is het een RA moog of de midimoog ivm plaatsgebrek

Status
Please reply by conversation.
Back