2 vragen voor Mode Machines xox-rack gebruikers

musicheaven

Ouwe rot
Vandaag mode machines xox-rack binnengekregen.

er zat geen handleiding bij en de site van mode machines is weinig verhelderend.

2 vragen:

1. Ontvangt de xox-rack midi cc's (om via sequencer de filter cutoff en dergelijke te programmeren)?

2. achterkant van de unit geeft aan dat deze met 12V werkt, maar de adapter staat op 15Volt geswitcht (het is een adapter waar je de voltage kan veranderen...)

alle hulp wordt hoogst geapprecieerd...

hoiu RvooH, bedankt in ieder geval, maar dan zijn handleidingen van andere modellen Van andere merken

hoiu RvooH, bedankt in ieder geval, maar dan zijn handleidingen van andere modellen Van andere merken

en toch zeg ik: lees die handleiding

want het is gewoon hetzelfde product in ander jasje.

ivm die adapter: normaal is hij 12 VAC.. ik vermoed dat die voeding van je 15 VDC is
dit kan werken, toch zou ik kijken voor de juiste voeding

en toch zeg ik: lees die handleiding

want het is gewoon hetzelfde product in ander jasje.

maar dit gaat hier helemaal niet over een x0xb0x..

x0xrack heeft evenveel met een x0xb0x te maken als een appel met een aardappel.

Ik zou verward zijn.

aja...de een is.lekkerder rauw de ander gekookt....maar ze liggen allebei op de groente en fruit afdeling

een teebee heeft.ook geen sequencer. bij een teebee bepaald velocity het accent. en overlappende noten het.slide effect.

Laatst gewijzigd:
toch de handleiding kunnen bemachtigen
mode machines xox-rack ontgangt geen cc's

nu blijft nog de vraag over de adapter: iemand een idee?

Als er 12V opstaat geef je toch gewoon 12V ?

Amai sommige mensen kunnen echt zeer ingewikkeld doen over de meest eenvoudige dingen.

Het is waarschijnlijk een niet gestabiliseerde voeding die niet constant 12V levert maar da's geen probleem.

wel vreemd dat ze de mb33 verkopen en niet de mb33 mkII (die wel midi cc heeft)
hadden mss nog wat printplaten over (want MAM = Mode Machines)
nu, handleiding of niet.. ik zou het toch eens proberen, misschien weten ze het zelf niet goed. (op basis van de cc info in de manual in mijn post hierboven)

bazzie, het zou kunnen dat er toevallig een fout staat op de hardware en niet de adapter (wat niet ondenkbaar is bij dergelijke kleine bedrijfjes)

lijkt me toch een relevante vraag. maar is dus opgelost.

dank aan allen die meehielpen, groetjes

het is geen fout
zoals alle MAM MB33 style clones zijn ze 12 V AC
echter werken ze perfect met een 15 V DC adapter.
ik heb de indruk dat ik hier tegen lucht sta te praten, of dat ik genegeerd wordt.. zucht

gearslutz schreef:
"Please take a power supply with 15v DC. Our technician found out that the x0x-Rack is running 100% stable with a 15v DC"

dan moet ik heb toch op 15 zetten, merci Rvooh (het was helemaal niet de bedoeling je te negeren :))
ik pas het aan...

zo evident was het dus toch niet....

Back