Coole sfeer inderdaad; over "dat stukje" vind ik opsich niet storend maar op een of andere manier past niet helemaal bij het geheel, maar ik kan het zeker waarderen. Ga zo door!
Om het met de woorden van Pablo te herhalen: Ga zo door, maar dan bedoel ik dit is verre van af.
Ik zit maar heel de tijd te wachten tot er iets spannends gaat gebeuren, maat dat gebeurd helaas niet.
Het kabbeld wat, en de sfeer zit al in de goede richting maar er ontbreekt ook heel wat. Niet slecht dus op zich, maar nog veel werk aan de winkel.
Ik zou vanaf 1:12 een heel dikke kick erin verwachten met een sweep of zo, op de eerste tel en dan op de laatste 16e een "opkick" (bestaat dat eigenlijk?). Maar ik denk dat de sfeer van de track dan wat bombastischer wordt. Ik vind hem nu nog iets te licht voor de sounds en de akkoorden die je gebruikt.
Thx mannen! (ik ga er gemakshalve even vanuit dat jullie dat zijn). Ik kan wel wat met de dingen die jullie noemen, nu maar eens zoeken naar de juiste sounds om hem te laten evolueren.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.