[Chemical/Big Beat] Bloomy

Hi,

Thanks for the feedback.

De nadruk ligt vrijwel altijd op mijn beats... ben niet zo goed met de synths :erm:.
Misschien moet ik me daar ook 's op gaan storten.

Bye,

Matthys

maf trackje inderdaad en inderdaad goed gevuld!!

persoonlijk vraag ik me wel een klein beetje af of alles echt goed bij elkaar past...
maar dat is mijn persoonlijke mening en weet niet of dit er echt toe doet.
je hebt dus die string/pad in het begin die blijft doorlopen de ganse track.
ik persoonlijk zou die ergens laten uitsterven hebben omdat ik die minder
bij de rest vind passen, of toch niet voor continu. maar nog eens: dat is mijn persoonlijke mening.

but anyway, keep up the good work!!!
meer van dit :)

greetz

cloudy

Origineel geplaatst door DJ @tiq
Nice Track chemical en bigbeat moeten terugkomen!!

Luister dan ook even naar mijn onlangs geposte track in:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=17405

Maareh deze track vind ik qua drums erg lekker, de track grooved, klinkt lekker vet.
Ik zou hem alleen wat meer laten knallen aan het einde, hetzij door een vette dikke diepe
sub bass, hetzij door wat meer spanningsopbouw. Gaat zo door.........

Als je trouwen uit de buurt van den bosch komt, kom dan op 6 september
naar de funky breakbeats avond in de Boulevard te Den Bosch, zie:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=17501

lekkere beats, echter vind ik het jammer dat de track meteen zo hard op gang komt. Ik zou persoonlijk met alleen de beats beginnen en de string zachtjes met 1 noot (ipv de complete melodie) op laten komnen. Maar, ik ben niet echt thuis in deze stijl.

succes

zeker vette beats... wat dat betreft erg goed gedaan!
de gitaar is alleen een beetje dof en valt nagenoeg weg in de mix

Origineel geplaatst door cloudman
persoonlijk vraag ik me wel een klein beetje af of alles echt goed bij elkaar past...

wat je bedoelt is: de track is vaaals!
ik hoop dat het de bedoeling was dat elke melodielijn in een andere toonsoort speelt want werkelijk niks past bij elkaar. op zich wel een leuk experiment natuurlijk. maar ik ben zelf toch iets conventioneler ingesteld.

op de beats moet ik toch nog even terugkomen, want die waren erg lekker en ik eindig graag op een positieve noot.

Origineel geplaatst door cyan_circle
want werkelijk niks past bij elkaar

Lekker hè :peukie:

De één noemt het vals en de ander vindt mijn style vol verrassingen zitten, en wat ik vind... ik ben gewoon lekker met mijn hobby bezig :)

Origineel geplaatst door Alterex
Lekker hè :peukie:

De één noemt het vals en de ander vindt mijn style vol verrassingen zitten, en wat ik vind... ik ben gewoon lekker met mijn hobby bezig :)

ik vind het prima hoor, zolang je maar weet wat je doet en je niet gewoon toondoof bent.
ik zal de laatste zijn om te zeggen hoe je je muziek moet laten klinken.
rock on! ;)

Back