Raphie Grooves: SAS (Sunday analogue Sessions) 06-04-2014

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Raw & unpolished, een live set met m'n beloved Cirklon en wat spul :D
je kan hem downloaden voor VBR320 MP3

https://soundcloud.com/raphiegrooves/sas-sunday-analogue-sessions

Het kabbelt lekker weg.. Klinkt meer als dromerig muzakje dan dat het een dance track is..

Goede inleiding qua tekst ook, geen waslijst deze keer..

ThnX, it's ook geen dance track, maar gewoon een lekkere wegdroom / relax track.
meer mellow dan stamp i.d.d

Ja, ThnX, hoor zelf ook nog wel een paar dingetjes, was m'n eerste take, als het gevoel maar overkomt, komt nog wel een 2e versie denk ik.

het is nogal saai..
mellow hoeft niet saai te wezen toch?

dát mag Fjoesz, smaken kunnen nu eenmaal verschillen, wat jij saai noemt vind een ander weer lekker
de gein Fjoesz, zit hem hier in de textuur en hoe al doorborrelend zaken subtiel samenvallen. Als dat niet je ding is, dan is dit i.d.d. misschien erg saai. Ik vind het dan weer lekker

textuur en zaken die al doorborrelend subtiel samenvallen zijn zeker wel mn ding hoor :)

Tof! Lekker ruimtelijk, klinkt erg goed, zeker voor een livejam. Dit is zo'n enorme stap voorwaards vergeleken met je DAW tracks van een half jaartje geleden.
En overal azijn overheen kieperen is ook best saai btw

het is helemaal geen azijn
Ik vind het juist minder geworden
nu zit je naar de beperkingen van live te luisteren
af en toe wat aan en uit
in de DAW tracks werden nog wat meer keuzes gemaakt(hoewel voor mijn smaak nog wat weinig)
nu kan je dit puur noemen enzo, maar de mixen zijn er niet op vooruit gegaan, de arrangementen niet en de variatie niet in mijn oren.
voor MIJ is t allemaal wat meer een blokkendoos geworden.
saaier, wat minder handelingen in een track. ik vind het overigens niet echt een track ook, maar goed..
ik hou me wel afzijdig verder en ik vind t prima als lui t lekker vinden :)

lekker hoor :okdan:
mag vooral wat meer kleine variaties met een mengpaneel:
af en toe iets harder / zachter / linkser / rechtser / reverb, dat soort dingen

dit:offtopic

edit:offtopic

Ik vind hem eigenlijk wel erg lekker weg luisteren. Ik ben het ook wel eens met andere commentaren, dat er iets meer variaties in mogen, of bruggetjes dat het aan/uit karakter er wat uitgaat. Overigens past dit denk ik ook wel bij de sfeer, maar wellicht iets meer verbindende elementen. Dit is natuurlijk allemaal opbouwend bedoeld.

Trouwens een beetje vage zang (of sprekende) stem er in zal ook wel erg lekker passen.

Best lekker, maar bij 2:00 komt er wat hihat spul bij (TR-8 zeker?) en ik vind dat nou net niet passen.. De hoge toms vind ik ook iets te prominent maar das zeiken..

Ik hou wel van dit soort jams.

de 808 is de Miami, de rest van de comments neem ik mee! ThnX

Back