• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te ruil/te koop Jomox XBase09

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Alterex

overdreven/overdrive
Hi,

De Jomox heeft verder geen introductie nodig, denk ik.. Vette analoge drummachine.

Alleen thuis gebruikt en compleet met org. handleiding en org. adapter.

Hij/zij/het hoeft niet perse weg - maar past niet meer in mijn muziek. Dus voor een goed bod kan hij van jou zijn. Ik heb geen idee wat die dingen doen momenteel. Op vintagesynth staat $ 1000 (??) Dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Als je wat leuks te ruilen hebt - laat het dan ook even weten (electribe M/S/E, rave-o-lution, futureretro, electrix filterbak e.d. evt. met bij betaling).

Bye!

Ik was van plan te kijken naar 'n mbase, maar als we een deal kunnen maken vind ik 'n xbase ook niet verkeerd :)

Heb te ruil:

-MB 33 (goeie 303 kloon, incl. accents en slides makkelijk via standaard midi te controleren, 1 unit 19")

-dubbele dj cd spelers met pitch numark cdn 18,
-Vestax PMC 03a dj-mixer

En vast nog wat spullen, moet ik even goed uitzoeken ...... mail me even als je interesse hebt, info@djniel.nl

Wat moet dit bakkie opleveren?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back