• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop - DS10 (incl nintendo ds) & alesis qs 6.1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

elite1337

Stamgast
Omdat ik mij wil richten op andere zaken verkoop ik bij deze mijn alesis qs 6.1 synth en een ds10 incl nintendo ds.

De DS10 mag voor 65 euro weg (incl nintendo ds) en de alesis QS 6.1 mag voor 145 euro weg. DS verkeerd in goede staat, echter bij de nintendo ds werken de speakertjes niet meer, de headphone out wel! De alesis qs 6.1 is in goede staat (incl standaard en sustain pedal)

Ik heb ook nog een cube monitor 30 van roland welk voor 100 euro weg mag.

Alles in een koop? 250 euro! Krijg je er gratis een Yamaha mw10c mixer bij welk als usb interface kan fungeren en een digitech 19 inch multi FX (studio twin).

fototje

Attachments

• alesis.jpg
    alesis.jpg
    35,1 KB · Bekeken: 56
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back