• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Novation Summit te koop

Prijs
1500 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik heb m gekocht bij Volt en ik heb m voorzien van Jexus zijn sounds en nooit meer aangezet.
poly's komen hier gewoon nooit aan de beurt, tenzij ze CV gate hebben / trigs zoals de Juno 60
De Korg Polysix zagen jullie al te koop, de summit mag ook weg.
Is in uitmuntende staat, ik heb de doos niet meer. Ik kocht m in april 2024.
prijs is 1500 euro. Ik heb gewoon plaats nodig in mijn opbergkamer, de synths staan overal en ik heb niet eens meer werkruimte naast de studio kamer. De synths slapen zelfs op mijn werkbank tafels. Te gek dus, wat poly's gaan er uit.
Ik speel toch geen chords / keys

Ik schrijf hieronder 'lichte gebruikssporen' omdat ik geen zin heb in gezeur maar hij ziet er vast netjes uit hoor.
Ik kan m eventueel leveren mits duidelijke afspraken

Als je de korg polysix erbij koopt die ik nog iets aan de prijs samen.
Deze deal staat ENKEL OP SF momenteel!
IMG_2730 2.jpeg

Laatst gewijzigd:
Back