Lieg ik eens, krijg ik geen reacties?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrix

Ingeburgerd
Stel ik me voor op het "Nieuwe Leden Forum", LIEG ik notabene een hele gearlist van de beroemdste analoge bakken bij elkaar om de reacties van echte gearheads en synthnerds eens te zien en krijg die dan niet eens. Het is schandalig.

Zie de quote eens.

QUOTE>>(Niet alleen synths genoemd) Hammond C3 met Leslie 122, Vox Continental, Fender Rhodes 73, Hohner Clavinet. Dan Minimoog, VCS 3, Yamaha CS 80, Oberheim OB-Xa en Korg MS-20 via Oberheim Xpander en losse CV-midi convertors. Tenslotte Roland GR-33, Roland JV-1010 en Oberheim Matrix-6. Aansturing met toetsenbord, gitaar en Roland Octapad.

Heeft iemand nog een Novatron te koop? << UNQUOTE

Alleen Roland GR-33, Roland JV-1010, Oberheim Matrix-6 en Roland Octapad bezit ik. Akoestische piano trouwens ook. En natuurlijk gitaren. MS-20 ooit gehad. De rest is gelogen.

Wat ik nou weten wil. Heeft "digitaal" het dan toch gewonnen?? En vanwege wat dan?? Prijs, verkrijgbaarheid, betrouwbaarheid, MIDI, gebruiksgemak??
Ok, een echte Hammond is niet te tillen (maar nog steeds onverslaanbaar ook). Maar de rest?

Ik denk dat je 'verzonnen' lijst toch nog niet indrukwekkend genoeg was...

Naja.. ik vind het wel een leuke grap, vooral omdat Matrix het zelf toegeeft dat het allemaal gelogen was en het dus echt om de reacties deed die hij vervolgens niet kreeg. En niet om te lopen patsen dus.

Maar er zitten hier ene hoop dudes met lot's of gear, dus ik denk dat men iig niet echt super onder de indruk er van was.

Maar dit vind ik toch wel een van de leukste bekentenissen van de laatste tijd :)

Origineel geplaatst door P-Five
Ik denk dat je 'verzonnen' lijst toch nog niet indrukwekkend genoeg was...
100 punten !

Als je een arp 2500 genoemd had, had ik wellicht gereageerd omdat er bij mijn weten maar twee systemen in nederland zijn...
maar voor de rest...het was een leuke lijst, maar we hebben ze wel gekker gezien....

jep, als je sommige gearlijsten hier ziet (gelogen ofniet) dan valt jouw lijstje in het niets...

LOL... ik weet nog waneer een paar vrienden mijn kamer binnenkwamen en mijn djx zagen staan ze WOW riepen...
De Waldorf Q rack zagen ze niet eens naar.- lol ... best grappig

Ook de behringer mx3282 zorgt voor WOW womementen bij onwetenden... 8)

persoonlyk intereseren de ellen lange gear lystjes van leden me niet zo

juist de mensen met weinig vind ik leuk om dan te horen hoe ze bepaalde problemen dan oplossen in hun tracks daar leer ik van

en aangezien ik ook niet de ruimte van een pakhuis tot myn beschikking heb zal ik ook met weinig tot oplossingen moeten zien te komen:(

ern ja ook ik wil elke synth wel eens eeen keer bespeeld hebben*D

Of je krijgt de opmerking naar je hoofd geslingerd:

"doe je er ook wat mee?" :)

tja leuk om ja anders voor te doen:confused:

straks ben je ook nog een 69 jarige vent die als hobbie breien er op nahoudt:)

verplaatst naar Algemene Discussie [overig]

let op dat je in het goede forum post

hoeveel aandacht heb je nodig als je je gearlijst gaat verzinnen?
ik mag hopen dat iemand je in de toekomst nog gelooft wanneer je iets te melden hebt...
:doei:

Was dat met de fairlight ook niet zo??
Geen idee, maar kan best. Inmiddels is de fairlight redelijk betaalbaar en verkrijgbaar (in verhouding tot vroeger...), dit integenstelling tot de 2500....;{

Als je nou gewoon een link naar 'vintagesynth' als gearlist had geplaatst, had je niet zoveel hoeven typen...

Nu zul je alleen nog lang opmerkingen moeten aanhoren van "meen je dat, offe is 't weer gelogen??" bij vragen/opmerkingen van je..

Maar eerlijkheid is ook iets waard.. toch?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back