Yamaha plug-in boards

hmmz, 262 euri voor een plugin-board wat al bijna (of zelfs meer) 5 jaar oud is,

toch veel vind ik dat dan.. da's waarschijnlijk dezelfde prijs als waar ie voor op de markt kwam..

de PLG100-VH is iig niet zo duur, slechts 150 euro

ik ga kijken of ik een dealtje kan maken bij feedback :D

5 polyfonie voor dat AN board vind ik wel erg weinig :( ik zou het hoofdzakelijk voor pads gebruiken en dan is het niet veel.

Er is ook de mogelijkheid 2 An boards in je CS6x te pluggen. Je kunt dan kiezen.
Of twee 5 stemmige AN parts...of één 10 stemmig part....

groet

Tom

man bij feedback hebben ze de PLG-150-AN op voorraad voor 265 euri (vind ik erg veel want dat is dezelfde prijs als toen ie op de markt kwam)

de PLG-100-VH is 140 en moet besteld worden, hij had t over een wachttijd van 10 dagen, maar bij waveworld poppeliers in culemborg hadden ze t over een wachttijd van 3 maanden (!)

de man van feedback zei tevens dat er geen opvolger voor de PLG-150-AN of AN1x aan zou komen omdat "dat een beetje doodgebloed" zou zijn..

:confused:

ik vind 265 wel vrij veel, dus ik ga er nog over denken

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ja maar dat is een nogal prijzige oplossing

jep die VH is een vocoder board

Nou, vocoder ..... Het is eigenlijk een vocal harmony board... (kun je in je eentje 3 stemmig zingen). Het heeft inderdaad vocoder achtige functies, maar je moet geen Sennheiser verwachten :)

Ik ben de gelukkige eigenaar van 4 PLG bordjes.
2 Stuks zitten (en zaten standaard) in m'n MU100r module (VL en VH) en de overige 2 zitten in m'n Motif: AN (Analoge synthese) en DR (real drums).

De AN, VL en DR bordjes kan ik iedereen aanraden, voor een VH bord moet je echt een toepassing hebben, maar ik zou 'm zeker niet voor de vocoder functies aanschaffen.

Origineel geplaatst door LeonMols
Nou, vocoder ..... Het is eigenlijk een vocal harmony board... (kun je in je eentje 3 stemmig zingen). Het heeft inderdaad vocoder achtige functies, maar je moet geen Sennheiser verwachten :)

Hmmm. wat ik eigenlijk zoek is die echte monotome robot-achtige stem die als achtergrond vocal kan gebruiken bij bepaalde songs, de toetsenist van Phil Collins gebruikt hem op concerten bij o.a. "In the Air Tonight", en ik vind dat supergaaf. Dat vocal harmony is wel grappig, maar daar doe ik niks mee. Is de VH dan wel wat ik zoek? Kan ik dan iets beters krijgen voor rond de 150 Euro? Je had het over sennheiser...?

Origineel geplaatst door shappy1010
Hmmm. wat ik eigenlijk zoek is die echte monotome robot-achtige stem die als achtergrond vocal kan gebruiken bij bepaalde songs, de toetsenist van Phil Collins gebruikt hem op concerten bij o.a. "In the Air Tonight", en ik vind dat supergaaf. Dat vocal harmony is wel grappig, maar daar doe ik niks mee. Is de VH dan wel wat ik zoek? Kan ik dan iets beters krijgen voor rond de 150 Euro? Je had het over sennheiser...?

Ja, dan moet je toch een echte vocoder hebben.... De Sennheiser is de Rolls-Royce onder de vocoders, er stond er laatst een bij MusicHouse te koop, maar ik dacht dattie "iets" duurder was: Reken op een dikke 10000 euro als je er eentje kunt vinden. Zoek maar eens dit forum... Ook voor meer info over andere vocoders...

Back