Trekkie van mij

Leuk hoor het komt wat meer uit de verf na 1,5 ,minuut of zo wanneer dat rare vervormde piano begint.
Heb alleen twijfels over die clap zit mij teveel naar links en heeft wel wat veel reverb naar mijn smaak.
Maar verder goed gedaan vioor het soort muziek.

Yo, bedankt. Wat betreft die clap, ik was in het verleden vaak iets te voorzichtig met het gebruik van effecten en ben misschien iets naar de andere kant doorgeslagen.:) Ook wat betreft het stereobeeld ben ik nog een beetje aan het vogelen, dus dan probeer je wel eens wat. Ik vind het wel grappig dat je het goed gedaan vindt voor het soort muziek, ik ben er zelf namelijk nog niet helemaal uit waar dit onder valt. Niet dat dit belangrijk is ofzo, maar dan ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig.......

Nauw als ik eff naar de gearlijst kijk, dan is wel 1 ding duidelijk: EEN ROLAND FAN :okdan:
Toch jammer dat ze tegenwoordig niks meer zijn.

Nummer vindt ik goed. Alleen die stem sample vindt ik niet mooi. Beter een andere.
Ik hoor van allerlei stijlen doorelkaar, maar wel lekker oldscool.

Die clap is prima. toevallig is ie in mijn laatste nummer ook op dezelfde manier aanwezig.
Ok einde van de nummer is in zicht, mag toch iet meer gebeuren om het wat spannender te maken.

Laatst gewijzigd:
Ja gaaf, hij doet me denken aan Overdrive-Sil uit 1991,, ik zou wel iets van die lekkere chrispy korte hihats doen, die clhh zijn iets te lang doe ze wat korter is mijn advies

Jongens, Wat een mooi nummer. ik ken deze jongen al een tijd:D
En ik weet zeker...ik zeg...ZEER zeker dat hij deze waardering van harte opnam!!!!!!!!!!
Hij is nimmer zo ontroerd geweest.
Hij geeft ÉÉN woord: BEDANKT!
:okdan: :okdan: :okdan: :okdan: :okdan: :okdan: :okdan: :okdan: :okdan:

Dit is een 3 op de schaal van 03. :D

Dit is mooi. Dit leeft, dit zweeft en steekt aan. Mooie geluiden in een mooi jasje gemixed.

Tof dat het gewaardeerd wordt! Dit is de eerste track die ik hier durf te laten horen. Ik zal proberen wat met de tips te doen. Wordt wel lastig, want ik heb het op een beetje onhandige manier opgenomen (heb niet alle MIDI tracks meer en weet niet meer precies wat de settings zijn van mijn effecten etc.). Bovendien zit mijn PC zo'n beetje op het max van zijn kunnen (oud k*tding uit het jaar 0), dus nog meer audiotracks om het op te leuken wordt moeilijk......:okdan:

Origineel geplaatst door sander
en wat heb ik met jou te maken, jij hebt toch geen smaak :D

Hmmmmm, dan heb ik dus ook geen smaak..

Maar Bies, lekker nummer! Heeft gewoon wat! TB loopje is een beetje, sja wat is 't goeie woord.. Iets tussen gewoontjes en droog (beetje reverb erover?) Maar (gelukkig!!!) is 't TB loopje niet de 'hoofd-melodie' van 't nummer, en dat vindt ik een goed punt! Blijft een lekker geluid, maar ik ben er toch wel een beetje op uitgekeken (eventjes).
Lekker nummer, top! :okdan:

Mijn pc is ***er ! :(

TR fan? ;)

grappige oude school euro dance track maat ... verder is ie mischien wat te zweverig altans voor mijn smaak

Heb m nu al een aantal keer geluisterd en ik vind hem nog steeds goed, ik kan echt relaten met dat sfeertje in dat nummer

Omdat ik m zo goed vind, ga ik nog eens wat extra kritiek geven.

Het begin met dat acid loopje, moet iets langer doorgaan, met een betere drive. Doe die closed hihats met een kortere decay, en doe ze iets meer op de 16e. Mischien nog wat extra percussie erdoor heen.

Die break is goed, mischien nog een extra stringetje onder dat akkoord voor de versiering van de noten.

Bassline, prima.

Die string kan iets zachter.

Trouwens tof dat je niet met die 303 tweakt maar hem gewoon laat waar die is, goeie keuze.

ben niet echt enthousiast over deze track, melodie doet me weinig en ik kan die acid geluidjes op deze onoriginele manier ook niet echt waarderen. Sommige akkoorden (na 3 1/2 minuut vind ik ook erg krom klinken. Het geheel vind ik erg droog, maar dat zal misschien beetje bij deze stijl horen.

Wilde eerst niets posten, maar was je dit toch echt even verschuldigt.

ps. de mix klinkt verder wel goed.

Phoephoe..! :kroon:

Ik ben helemaal weg van ouwe huis deunen. Er zitten een paar dingen in die ik wel heeeeel erg kan warderen hoor. compliment. mooie mix trouwens ook. Enige, voor mij althans jammerlijke is het 303 loopje.. ik vind die niet echt catshie. Ik vind dat die dingen altijd moet blijven hangen in je hoofd.. Ik zou daar persoonlijk wat anders mee gedaan hebben of doen. 'k moet toch een beetje streng zijn ;) voor de rest houdt ik me :bekdicht:

Ik zal je trouwens ook vertellen waar ik aan denk bij dit nummer. Als ik namelijk een nummer luister bedenk ik ook altijd een soort droomwereld/video clip erbij in me hoofd.

"Ik zweef over de zee en zie onder mij de golven rustig en kalm bewegen en heb een 'ranzige' glimlach op me bek. Vervolgens beland ik aan op het strand en het is er rustig. Er is bijna niemand aanwezig. Ik loop er wat te kloten en zweef erweer vandoor. Ik ga nog een paar dingen zien terwijl ik weer die glimlach op me gezicht heb staan en plotseling realiseer ik me dat ik naar de tv zit te gleuren en dat ik eigenlijk aan het dromen was."

Misschien een beetje afgezaagd voor sommigen, maar tja ik ben nou eenmaal psychies labiel ...neh echt *pluim*

tip!! Je hebt een mooie vrouwenstem erin zitten. Is misschien moeilijk dit hoor, maar ik had er graag een zware mannenstem die wat lekker psychies ze,i ertegenover gezet..

groeten,

Fatar

Fatar, ik kan me wel vinden in je scenario voor de videoclip. *D Voor de rest worden er suggesties gedaan waar ik zeker wat aan heb (Thnx Bopaphat e.a.). Of ik deze track gauw nog ga veranderen weet ik niet, ben ook nog met andere tracks bezig waar ik nog veel aan te doen heb en ik ben al zo lui. Maar aangezien dit de eerste track was die ik hier durf te posoten ben ik toch blij dat ie niet met de grond gelijk gemaakt wordt.
:halleluja :okdan:

Back