Gloomer - Out Of My Mind (Radio Edit)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Hey luitjes,

Ik heb deze eindversie laten luisteren aan mijn vriendin en 3 van mijn vrienden. Geen van allen vond dat ie vals klonk. Hij is korter en die irritante bleepjes zijn verdwenen.

Oordeel zelf :

Met dank voor de comments ;)

Handig opgelost, gewoon de complete begeleiding eruit als ze gaat zingen :D mohammed en berg en zo :D fantastisch.....

Nu is die alleen nog maar vals ná 2.31 :D

Hey Gloomer,

Track begint alternatief, waarna de track eigenlijk helemaal de andere kant op gaat, verrassende combinatie. Klinkt verder lekker. Alleen zie ik dit nog niet echt snel ergens tussen passen maar dat kan aan mij liggen. Ik zou toch (met vervolg tracks) een duidelijkere kant op gaan wat je wilt qua sound. Het één of het ander. Grtz

Hey The Untitled :P

Bedankt voor te luisteren en de feed man !! Van harte.

Maar ik wil even zeggen dat ik EDM maak, een collectie van genres.. dus het kan goed zijn dat de eerste helft van mijn nummers de ene stijl zijn, en de andere helft de andere stijl.. Dat is ook mijn handelsmerk. Ik meng verschillende stijlen in 1 nummer. 't is maar dat jullie het weten :D

Thanks again !

Hey guys,

Ik heb er een instrumentale versie van gemaakt, hier te horen :

https://soundcloud.com/gloomer6/out-of-my-mind-instrumental

De meeste van mijn vrienden vinden dit namelijk de beste versie.. :D

Ik heb de vorige versies gemist, maar hoor de dissonantie ook (als gevolg van meerdere toonsoorten door elkaar in 1 nummer) Das gewoon jouw keuze toch!
Verder, qua productie, prima werk.

klinkt lekker !

Buiten mijn straatje. Maar toch vind ik dit een erg mooie track. Vooral de sound die er op 2:45 in komt. :okdan: Mooie vibe

Back