ok dan ik heb een budget van +/-1500 euri welke geluidskaart

Een mpc is leuk hoor, maar kan volgens mij niet op tegen een serieuze pc + geluidskaart. Bijvoorbeeld, kan een mpc realtime timestretchen?

Heb nog niemand Aardvark horen noemen ? Heb het er vandeweek met iemand op de tsjet over gehad en heb er nu een draaien thuis en werkelijk perfect :D
Kijk maar eens op http://www.aardvarkaudio.com ik heb zelf de Direct Pro 24/96 en ben daar zeer tevreden over (had eerst een Luna II)
Wil ook niet hier een rel maken maar heb van 2 Creamware eigenaars gehoord dat Creamware officieel failliet is en LET OP heb het van 2 gebruikers die een brief hebben gehad van de Curator! liegen hun het dan lieg ik het ook!
Weet ook niet hoe dat nu verder gaat daar maar goed (wist het pas Vrijdag en toevallig Donderdag mijn Creamware kaart verkocht baal daar wel een beetje van i.v.m. de support voor de nieuwe eigenaar maar goed laten we maar het beste ervan hopen.....)

Ik heb dus de Aardvark Direct Pro 24/96 deze heeft dus dezelfde AD/DA Converters als de Q10 heeft 4 maal 3 stage mic pre amps met Phantom power (kunnen ook Jacks in) dus 4 keer XLR of 4 keer Jack !
En hij heeft 4 Jack out en 2 Tulp out + een Hoofdtelefoon out (makkelijk voor de Buren)
Deze kost als ik me niet vergis 769 € bij Verhagen Muziek in Tilburg en als het goed is heeft hij er nog 1 staan !
Als deze verkocht is zit er wel levertijd op omdat hij ze bij Aardvark zelf moet bestellen (Uuu Es Of Ee) omdat er nog geen Importeur voor is in de Benelux :(

(off-topic) las gisteren ook wat negatieve dingen over bovengenoemde en wil hierbij even vermelden dat ik zeer tevreden ben over deze winkel!
Maar veel mensen vloeken over de ene winkel en prijzen de andere winkel de hemel in.
Dit zijn persoonlijke meningen vind ik als 1 iemand toevallig iets minder leuks heeft meegemaakt of dat er iets is misgelopen wil niet meteen zeggen dat de hele winkel niet deugt..
De ene vloekt bijv. over Feedback of Verspuy en de ander prijst hem de hemel in evenals met andere winkels (noemde maar wat namen) Vind dus geheel onterecht dat vanwege 1 of 2 kleine misverstandjes zo'n winkel hier door sommige haast compleet afgekraakt wordt en ''niet betrouwbaar'' genoemd (anders had Feedback als het aan mij lag geen 1 filiaal meer gehad :D )

Tja ligt eraan hoe hoog je eisen zijn voor de opname kwaliteit.....
Kijk niet alleen naar het aantal in/outputs maar ook naar AD/DA converters.
(Ik zeg hierbij niet dat RME zuigt overigens)
Maar staar je niet blind op outputs en dergelijke (kwaliteit geen kwantiteit) weet ook niet of de RME wel Mic Pre Amps en Phantom Power heeft maar lijkt me wel makkelijk ik bedoel je moet toch ook wel eens een ''rhyme'' van iemand opnemen toch ?
Maar kijk gewoon eens goed rond en durf ook naar andere merken te kijken....(als RME bevalt trouwens gewoon kopen dan :D )

ja ik keek eerst heel lang naar andere merken maar toen kwam iemand die ik ken en zei: "check rme"

dus zo gezegt zo gedaan

maar het ding komt heel solide op me over op een of andere manier en uit de test in interface werd hij samen met de echo mia als beste aangegeven

(en als ik rhymes moet opnemen kevin haal ik wel mic en preamp ofzo hehe, die eis vind ik zelf niet zo belangrijk)

Origineel geplaatst door mono-poly
ik vind jou meer een mpc man

Met een mpc kun je niet harddiskrecorden (is dat een woord?:confused:)

Overigens vind ik dat iedereen een mpc moet. :D

Origineel geplaatst door Hazes
Met een mpc kun je niet harddiskrecorden (is dat een woord?:confused:)

Overigens vind ik dat iedereen een mpc moet. :D

De mpc3000le welteverstaan :D

Back