• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Eurorack diverse - Doepfer - Pittsburgh Modular - Tiptop Audio - Low Cost Case

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

1pauluzz1

Paul -"1" en -"uzz1"
[TK] Eurorack diverse - Doepfer - Pittsburgh Modular - Tiptop Audio - Low Cost Case

Hi,

Ik verkoop het kleine beetje Eurorack apparatuur wat ik recentelijk heb aangeschaft. Ik heb besloten om een aantal stompboxen te kopen en modulaire synthese voorlopig aan anderen over te laten.

Voor drie items ben ik de eerste eigenaar (aangeschaft via Schneiderslanden in Duitsland), twee andere items heb ik tweedehands via het bekende Muffwiggler forum aangeschaft. Alle items zijn in zeer goede staat en net iets langer dan een maand in mijn bezit geweest.

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten:

Doepfer A-100LC3 Low Cost Case EUR 135,- Eerste eigenaar via Schneidersladen
Doepfer A-124 Wasp-Filter EUR 40,- Eerste eigenaar via Schneidersladen
Tiptop Audio Z2040 Prophet-5 Filter EUR 110,- Eerste eigenaar via Schneidersladen
Pittsburgh Modular Analog delay EUR 160,- 2e hands via Muffwiggler forum
A-199 Spring Reverb EUR 80,- 2e hands via Muffwiggler forum

Ik wil hiermee een deel van de volgende aanschaffen financieren, dus wanneer iemand deze toevallig kan ruilen sta ik daar ook voor open:

Vermone Retroverb Lancet
Koma Elektronic FT 201

Thanks,
Paul

Doepfer A-100LC3 Low Cost Case VERKOCHT (leuk gesprekje gehad met twee Utrechtse Acid Techno fanaten :))
Tiptop Audio Z2040 Prophet-5 Filter VERKOCHT
Doepfer A-124 Wasp-Filter VERKOCHT
A-199 Spring Reverb EUR 80,- GERESERVEERD

Nog te koop:

Doepfer A-100LC3 Low Cost Case VERKOCHT
Tiptop Audio Z2040 Prophet-5 Filter VERKOCHT
Doepfer A-124 Wasp-Filter VERKOCHT
A-199 Spring Reverb EUR 80,- VERKOCHT

Nog te koop:

Status