KidGoesting
Do what thou willst
Iemand ervaring met een V-Amp van Behringer of een Bass Pod van Line 6?
Ik wil een van de twee kopen ivm het gebruiken van een basgitaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door KidGoesting
Iemand ervaring met een V-Amp van Behringer of een Bass Pod van Line 6?

Origineel geplaatst door Arv
Hmm, ik zitzat ook te denken aan zo een ding maar wat ik me toen afvroeg was of het niet misschien mogelijk is om gewoon een software proggie te nemen die dat zelfde doet als een POD (maar dan dus intern in de compu)? Bestaat zoiets? ik heb het in ieder geval nog nooit gezien. Vraag blijft dan, waarom bestaat zoiets niet? Teveel rekenkracht bodig van de PC? Lijkt me onwaarcshijnlijk met de huidige CPU power..
Dus dat zou ultiem zijn: bassgitaar plug in je geluidskaart en spelen maar...
wie o wie
Origineel geplaatst door olafmol
maarrrrrrrrr je moet nog steeds een DI box hebben om je bass/gitaar signaal op line-level te krijgen
De bas uitvoering van de POD ken ik niet, de gitaar uitvoering wel. De V-amp van Behringer heb ik ook eens uitgeprobeerd. Als je keuze uit deze twee moet bestaan, ga dan toch echt voor de POD. De V is erg goedkoop, en zo klinkt ie ook. De POD klinkt juist heel erg goed, al zijn de effecten (gitaar) wat beperkt vind ik.Iemand ervaring met een V-Amp van Behringer of een Bass Pod van Line 6?
Origineel geplaatst door Bert ten Hove
De bas uitvoering van de POD ken ik niet, de gitaar uitvoering wel. De V-amp van Behringer heb ik ook eens uitgeprobeerd. Als je keuze uit deze twee moet bestaan, ga dan toch echt voor de POD. De V is erg goedkoop, en zo klinkt ie ook. De POD klinkt juist heel erg goed, al zijn de effecten (gitaar) wat beperkt vind ik.
Misschien is de GuitarPort wel iets voor je, ook van Line6, de makers van de POD.
Origineel geplaatst door KidGoesting
De prijs van beide apparaten is op zich geen probleem, alhoewel je bij Behringer wel zo'n stoere tas krijgt (met een voetpedaal). Die Bass Pod werd vrijdag nog gebruikt door Adult tijdens hun live show, klonk goed, de bassist had een raar space geluid met een dynamic filter eroverheen gemaakt... Ik ga ze denk ik maar gewoon allebei proberen. Feedback schijnt ze allebei te verkopen.

)echt supersubjectief hoor...er zijn genoeg mensen die juist de V-amp beter vinden klinken dan de POD..... tis wel zo dat je met de V-amp ff wat moet knutselen qua presets om em optimaal te kunnen waarderen..