Dorian Urac
Aaaaaarrghhhhh!!!
Weet iemand hier of er ook een extreem simpele stompbox bestaat waar je je eigen IRs (Impulse Response) op kunt laden, met verder zo min mogelijk menu’s, effects en gedoe? Hoeft niet eens een EQ op te zitten. Liefst dat je zo’n 10 of meer IR’s kunt uploaden (bijv. via USB), die hij bewaart in slots en waar je doorheen kunt scrollen, liefst zelfs via een draaiknop i.p.v. een schermpje.
Zou leuk zijn als ik op m’n bas & gitaar pedalboard zoiets heb zitten voor simulatie van m’n favoriete cab simulations. Ik doe het nu met Overloud TH-U (VST) via de computer, maar ik wil soms ook met m’n favo gitaargeluid spelen zonder altijd maar die Mac ertussen.
Of bestaat zoiets helemaal niet?
Liefst ziet het er niet ingewikkelder uit dan bijgevoegd plaatje, want dan snap ik het zelfs

Zou leuk zijn als ik op m’n bas & gitaar pedalboard zoiets heb zitten voor simulatie van m’n favoriete cab simulations. Ik doe het nu met Overloud TH-U (VST) via de computer, maar ik wil soms ook met m’n favo gitaargeluid spelen zonder altijd maar die Mac ertussen.
Of bestaat zoiets helemaal niet?
Liefst ziet het er niet ingewikkelder uit dan bijgevoegd plaatje, want dan snap ik het zelfs

Laatst gewijzigd: