Vermona DRM1 mk3

https://soundcloud.com/this_is_asylum/lancet-kickdrums

Dit is een voorbeeldje van de soorten kicks die je uit een Vermona kan halen. De wel of niet punch zit hem gewoon in hoe je de pitch envelope afsteld.

Nau het valt nog mee vind ik persoonlijk hoor! Geen dikke stoemp op de bakkes maar er zitten toch wel zeker bruikbare kicks in!

Nau het valt nog mee vind ik persoonlijk hoor! Geen dikke stoemp op de bakkes maar er zitten toch wel zeker bruikbare kicks in!

Om eerlijk te zijn vind ik het echt waardeloos klinken. Dan kan je beter een willekeurige plugin gebruiken :).

Moet je ook zeker doen. Iedereen heeft zo zijn eigen doeleinden. En je moet kijken of het de sound genereert die je zoekt.

Hoe klinkt deze tegenover een jomox qua kick?
Ziet er wel een interessant project uit :)

Groeten

Geen eerlijke vergelijking, maar afgaande op de demo's die ik heb gehoord van Jomox, heeft de LXR meer punch.

Het is er deze week van gekomen om de vermona te beluisteren bij iemand in de studio. Ik vind het een leuke bak voor erbij en ik ga hem aanschaffen. De mogelijkheden qua sounds zijn toch wel uitgebreid te noemen. Ik ben er ondertussen al achter dat ik met 1 drumcomputer niets vind dat alles heeft wat ik zoek. Combineren met andere exemplaren zal het dus worden alsook een dossis maschine erbij.

Back