• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland V-Synth 2.0 Ruilen MPC60, Juno 106, Tr-707.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

NIVC

Stamgast
Na wat aarzelen ga ik hem toch verkopen. Het is dus de 2.0. Optisch geen schrammetje, werkt perfect naar behoren. Heb hem nu een jaartje of 2 en was men eerste synth...

Komt met originele handleiding, flash van 528MB en gratis stand. Doos heb ik helaas niet meer.

Verzenden kan (kosten voor koper) maar liever ophalen en dan kan je hem naar behoren testen.

Prijs: 750,-

Ruilen kan ook (mits bijbetaling van mijn kant / jouw kant):

Ben opzoek naar: Roland TR-707, Juno, Yamaha DX7, TX7, leuke pedals (reverb, distortion, ...) of andere leuke ruilvoorstellen

Last edited by a moderator:
Nog wat prentjes:

Attachments

• 109_0001.png
    109_0001.png
    456,4 KB · Bekeken: 116
  • 109_0003.png
    109_0003.png
    444,3 KB · Bekeken: 116
Ben ook opzoek nog naar n mixer, liefst soundcraft maar andere voorstellen ook welkom

Heb al wat ruilvoorstellen gekregen maar twijfel nog. Iemand nog iets leuk om te ruilen?

Enkel geïnteresseerd in ruilvoorstel TR-707 of een klein mixertje, anders hou ik hem liever nog wat bij

Ruilen is weer mogelijk

Ruilen is weer mogelijk

Heb toch besloten om hem van de hand te doen.
Ik wil hem enkel ruilen met :

TR-707, Juno 106, MPC60 of Monotribe(Midi)

Bijbetaling regelen we onderling wel...

Hop

Hop

TR-707, Juno 106, MPC60 of Monotribe(Midi) iemand ruilen met de v-synth?

Moderators willen jullie aub de titel veranderen naar: Roland V-Synth 2.0 Ruilen MPC60, Juno 106, Tr-707.

Nieuwe ruillijst :)

TR-707, Juno 106, MPC60, MFB SYNTH II, FX: DP2, stompboxes, (delay, reverb),...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back