Virus Ti on the road met een omvormer

iNSANiTi

Ingeburgerd
Beste SF-ers,

Vroeg me af of het mogelijk is (en verstandig) om de virus ti van een 12v spanningsbron te voorzien en dan transformeren naar 230.
Wil graag in de zomermaanden ergens buiten zitten. 8)

Kan ik dan bijvoorbeeld een lidl omvormer gebruiken? ivm met wel/niet zuivere sinus?

* medewerker van Bax shop kon hier geen antwoord op geven helaas

Laatst gewijzigd:
Stel ik een domme vraag of ben ik weer is ongeduldig?..

Koop gewoon een kleine generator....
marktplaats

Een goede omvormer kost wat en accu's moet je uiteindelijk ook opladen en zijn niet gratis.

$T2eC16J,!)cE9s4PsMTtBQ0F2lSN1g~~60_85.JPG

Omschrijving
Deze lichte, compacte en geluidsgedempte Kipor IG770 aggregaat kunt u voor elke lichte klus inzetten waar u stroom verlangt. Deze Kipor IG770 is dankzij de perfecte spannings- en frequentie stabiliteit van de invertertechnologie, uitermate geschikt voor camper, tuin, marktwagen, boot of audio apparatuur. Ook voor licht handgereedschap, PC, TV, DVD speler, versterker, verlichting kunnen ze probleemloos ingezet worden. Deze Kipor IG770 generator kan dankzij de `smart throttle` het toerental aanpassen naar het vermogen van het apparaat dat u gebruikt zodat u daarbij benzine bespaart wat ook weer goed is voor ons milieu.

Model: Kipor IG770
Capaciteit max.: 230V / 50hz / 770 watt
Capaciteit cont.: 230V / 50hz / 700 watt
DC 12V : --
Motor : 4-takt benzine (Euro 95)
Motorolie: SAE 15W40
Motorvermogen: 1,0 KW
Toerental: 6000 omw/min.
Olie alarm: Ja
Tankinhoud: 1,6 ltr. / draaiuur 3 h.

Geluidsniveau: 54 - 59 dB(A) / 7 m
Afmetingen: (L)41 x (B)22 x (H)36 cm
Gewicht: 12 kg
Garantie: 2 jaar

Bedankt voor het advies, generator is ook een oplossing helaas produceert het wel veel geluid. 55 decibel op 7 m is niet mis.

Er schoot ineens wat binnen, een laptop accu :)

De synth krijgt trouwens 12V en 2A gelijkstroom
dus een DC/DC converter zou ook moeten volstaan lijkt mij voor een auto accu.
Zo hoef je de spanningsbron niet te transformeren.

Laptop accu is handig want ik kan het thuis opladen en is kleiner dan een auto accu

Nog contact gehad met access maar die willen of kunnen mij niets vertellen hierover. Kortom ik zal wat pionierswerk moeten verrichten. Help!

Het is hier wel stil zeg. :yamaha:

Back