Vermona Perfourmer MK2 Demotune

Hele vette bak idd. Van basic analog sounds zoals in de demo tot bizare freaky modular achtige klanken tot super creamy oldskool Roland/Moogish achtige leads...echt een workhorse.

Poly is ff tunen maar once you tuned it in....word je rijkelijk beloond met een uber dikke poly sound.
Heb de Electrix filter factory er even achter gezet om de polysounds met 1 knop goed te kunnen filteren.

Aanrader deze bak. Weer heel wat anderes dan de Elektron analog four. Beide heel goed op hun eigen manier:)

Zwaar ondergewaardeerde bak.

Komt die pad ook uit de PerFourMer?

Wat heet ondergewaardeerd, wanneer je de aandacht op internet als maatgevend moet beschouwen. Ding zit goed in elkaar, heeft een goede interface, maar bovenal klinkt ie zo heerlijk smeuïg dat ik niet 1-2-3 een vergelijkbare synth weet die dat in zich heeft.

Overigens vind ik de Ambika ook ondergewaardeerd. Helaas is de bediening daarvan iets minder maar goedemorgen dat ding klinkt ook erg goed hoor.

Ja de pad/chord sound is ook een Perfourmer sound.
Ik zal binnenkort even een paar minuten Chord/Poly sounds maken en die soundcloud.
Op internet is er bijna niets te vinden als je op zoek ben naar hoe de Perfourmer in Poly mode klinkt (chors, Pads etc..).

Back