Mystery land

Origineel geplaatst door sander
Ik ken maar heel weinig namen, dus ga maar een beetje rondlopen.

Dan kom jij waarschijnlijk net uit je winterslaap!!! :confused:

En wat "Sjon en Anita" betreft.... die zitten allemaal in "die ene tent". Er lopen genoeg mensen die een andere invalshoek hebben wat muziek betreft. Jij bent er toch ook? :D

Veel plezier allemaal !

Was op zich een leuk feestje, maar heb er een beetje gemengde gevoelens over..

Ben alleen in de third movement geweest, objectief gezien ontzettend cool...Lekker ranzige herrie, helemaal mijn stijl...Ik voelde me echter al snel niet helemaal lekker en rond 18:00 ben ik maar weer richting huis gegaan..
Best jammer, maar aan de andere kant ook wel goed want dat spaart m'n gehoor weer een beetje, want dat geluid stond echt teringhard...Ben ook 's na gaan denken, ik heb inmiddels wel aardig wat gezien aan houseparties en ik vind 't eigenlijk niet zo interessant meer..Je gehoor gaat er zwaar van naar de klote, 't kost je klauwen vol geld en je bent aardig kapot na zo'n feest...Ik vind 't 't allemaal niet meer zo waard, dus zoals ik er nu tegenaan kijk hou ik 't maar op thuis genieten van de muziek en is mysteryland m'n laatste feest geweest

Manu le Malin heeft volgend weekend een all-night-long set in Straatsburg.

Voor de liefhebbers.

Origineel geplaatst door Nightstorm
Was op zich een leuk feestje, maar heb er een beetje gemengde gevoelens over..

Ben alleen in de third movement geweest, objectief gezien ontzettend cool...Lekker ranzige herrie, helemaal mijn stijl...Ik voelde me echter al snel niet helemaal lekker en rond 18:00 ben ik maar weer richting huis gegaan..
Best jammer, maar aan de andere kant ook wel goed want dat spaart m'n gehoor weer een beetje, want dat geluid stond echt teringhard...Ben ook 's na gaan denken, ik heb inmiddels wel aardig wat gezien aan houseparties en ik vind 't eigenlijk niet zo interessant meer..Je gehoor gaat er zwaar van naar de klote, 't kost je klauwen vol geld en je bent aardig kapot na zo'n feest...Ik vind 't 't allemaal niet meer zo waard, dus zoals ik er nu tegenaan kijk hou ik 't maar op thuis genieten van de muziek en is mysteryland m'n laatste feest geweest

gevoel ken ik en velen anderen ook, let maar op kerel over een tijdje wil je toch er weer op en uit en ga je gewoon je feesten beter uitkiezen .....

het bloed kruipt toch waar het niet heen kan ;)

Origineel geplaatst door endonyx
gevoel ken ik en velen anderen ook, let maar op kerel over een tijdje wil je toch er weer op en uit en ga je gewoon je feesten beter uitkiezen .....

het bloed kruipt toch waar het niet heen kan ;)
mjah 't ligt er ook een beetje aan wat je precies onder zo'n feest verstaat natuurlijk...kijk, hier lokaal kleine (kraak)feessies blijf ik gewoon doen, daar staat 't geluid niet zo oorverdovend hard, kost geen drol, je stapt op je fiets naar huis wanneer je 't niet meer trekt, is niet zo massaal...maar van die massale feesten, heb 't nu echt wel een keertje gezien..maar goed, dit heb ik ook al 's eerder gezegd, dus misschien heb je wel gelijk hoor :)

hmm ben net terug. moest er zijn voor mijn werk maar was rond 8 te klaar (zolaat was ik er trouwens ook al smorgen )

en jesuz wat heb ik een indrukken op gedaan ze als je nuchter bent, wat zijn mensen dan vervelend en irritant. maar goed heb toch nog ferry corsten en michel de hey kunnen mee maken. voor die laatste had ik al respect en nu voor die eerste zeker ook. wel leuk met dat vuurwerk gaf wel leuk effect op het laatst. michel de hey was erg cool weer(hoe heet dat nummer eigenlijk met die robotstem?" lets fuck we gonna rock your body of zoiets) heel vaag maar er zat wel een heel lekker midden stuk in dat nummer.

verder (op een paar na) waren de vrouwen erg lief en de meeste mannen soliciteerde om op een oostduitste manier gefusileerd te worden.

waarom moet dat park zo fucking groot zijn? en die stomme snelweg moeten ze er tussen uit halen.

die massale dingen doe ik ook maar enkele keer per jaar hoor ehehe'

gaaf mij maar de kleinere feesten tot max 3000 man ofzo verdeeld over meerdere zalen dan
net als ministry of dance in rotterdam of de hemkade in zaandam

ga je nog naar bass generation 3 ?
:P

Origineel geplaatst door EDP

en jesuz wat heb ik een indrukken op gedaan ze als je nuchter bent, wat zijn mensen dan vervelend en irritant. maar goed heb toch nog ferry corsten en michel de hey kunnen mee maken. voor die laatste had ik al respect en nu voor die eerste zeker ook. wel leuk met dat vuurwerk gaf wel leuk effect op het laatst. michel de hey was erg cool weer(hoe heet dat nummer eigenlijk met die robotstem?" lets fuck we gonna rock your body of zoiets) heel vaag maar er zat wel een heel lekker midden stuk in dat nummer.

Ferry Corsten (half uur) en Michel de Heij heb ik ook meegemaakt. Dat nummer met die robotstem is de nieuwste plaat van Ferry Corsten (rock your body). Z'n nieuwe draaistijl bevalt mij overigens erg goed. vond Michel de Heij aan het begin van zijn set totaal niet voortborduren op die van Ferry (richting eind ging het er daarentegen stevig tegen aan).

Ben zelf aardig lang in de Cocoon tent geweest. Onder andere Marco Corola, Richie Hawtin en Funk d'Void meegemaakt (zwaar okee trouwens). Daarna nog bekenden opgezocht in de Talentroom (tent zag ik er leuk uit!!) en vervolgens nog een half uur meegemaakt op de Qdance openair stage (erg sfeerloos daar).

Over het algemeen vond ik het feest wel de moeite waard (mede door het mooie weer :)). Het kan absoluut niet op tegen een Dance Valley die veel meer te bieden heeft voor de dance liefhebber (dance valley: +/- 14 stijlen, mysteryland : stuk of 5). Het floriade terrein vind ik op zich niet zo'n goede lokatie. Afstanden zijn te groot, weinig ruimte om te chillen. Main stage was ook te klein en decoratie vond ik ook niet super.

Verder een toppie dag gehad gisteren ;)

Mja, 't was wel lache, maar vorig jaar vond ik 't beter. DJ Daisy en Manu le Malin waren goed te doen (geluid stond ook zo geweldig harD :D) en Sven Vath en Funk d void ook, alleen Cocoon was veels te klein/druk op het einde...Veel kut publiek ook en ik heb maar de helft van het terrein gezien. Nee, 't was mij iets te massaal. Verder wel vermaakt, dat wel.

Origineel geplaatst door Supernova
Dan kom jij waarschijnlijk net uit je winterslaap!!! :confused:

En wat "Sjon en Anita" betreft.... die zitten allemaal in "die ene tent". Er lopen genoeg mensen die een andere invalshoek hebben wat muziek betreft. Jij bent er toch ook? :D

Veel plezier allemaal !

Ben er niet heen geweest :D

En wat betreft die Winterslaap, nauw dat valt wel mee, maar toch zeggen die namen me niks.
Ok een paar ken ik er natuurlijk wel, maar die waren 10jaar geleden ookal bezig.

Origineel geplaatst door vanZr
Mja, 't was wel lache, maar vorig jaar vond ik 't beter. DJ Daisy en Manu le Malin waren goed te doen (geluid stond ook zo geweldig harD :D) en Sven Vath en Funk d void ook, alleen Cocoon was veels te klein/druk op het einde...Veel kut publiek ook en ik heb maar de helft van het terrein gezien. Nee, 't was mij iets te massaal. Verder wel vermaakt, dat wel.

Kutpubliek in Cocoon? Vond ik juist wel meevallen. Leuke sfeer en leuke mensen daar. In tegenstelling tot (bijvoorbeeld) de Qdance stage. De talentroom was ook wel een aanrader. Leuk ingericht, lekker koel, niet te druk.

Maargoed, op naar i Love Techno de 18e van oktober ;)

ben weer terug van de zelfde locatie, moest vandaag werken op artquake. en heb nog is ff dat bergje bekeken zag er toch wel leuk uit. artquake zoog trouwens voor de mensen die het willen weten: brainpowerrrrrrrrrrrrr die roept: jo hoofddorp! en dat zon 50 keer per nummer

Origineel geplaatst door EDP
brainpowerrrrrrrrrrrrr die roept: jo hoofddorp! en dat zon 50 keer per nummer

Dat MOET hij wel sarcastisch bedoeld hebben. Ik woon er al een jaar of wat en 't is dat ik er een leuk betaalde job heb maar anders.....

"Hoofddorp...... The final frontier?":dubbel:

tja hij riep het toch echt.

jo hoofddorp! en die neger die er altijd bij is, ik weet niet hoe hij heet, maar de zei het ook. dus ze zullen het wel een hele eer gevonden hebben:)
overigens was het bezoekers aantal maar een kwart vande verwachting(heel veel combimysterylanders zijn niet komen opdagen) dus misschien was ie wel blij dat er nog een paar mensen waren komen kijken naar hem

Ik was dus voornamelijk bij de splendid tent gebleven, omdat ik dat toch een beetje in de buurt kwam bij breakbeat,
RAUW vond ik ook wel relaxt, ben wel langs veel tentjes geweest..

all in one vond ik wel apart...
Maar om nou van noord naar zuid en omgekeerd te gaan

Nee, ik zou niet naar mysteryland zijn gegaan als ik niet backstage mocht meefeesten
(lees: dansen, drinken, eten)

Dit daggie heeft mij maar 10 euri gekost (enkeltje 1e reis hoofddorp+pendelbus)
Dus klagen mocht ik zeker niet, vergeleken met de 80 euri die mensen moesten betalen
om bij de poort met een NEPkaartje te komen...

Paar kennissen van me die in hoofddorp zijn gewoon de floriade ingesneaked,
zij kennen dat terrein (alhoewel ik wel weet van ze dat dit ergere vormen gaat
aannemen aangezien ze bijna voor niks betalen, met flessen drank in tas en een heggeschaar)

Vuurwerk bij mainstage was ook een leuk aanzicht,
was ff net meer vuurwerk dan wat er op een daggie werd afgeschoten in scheveningen

Mysteryland was wel leuk...

Origineel geplaatst door sten
Kutpubliek in Cocoon? Vond ik juist wel meevallen. Leuke sfeer en leuke mensen daar. In tegenstelling tot (bijvoorbeeld) de Qdance stage. De talentroom was ook wel een aanrader. Leuk ingericht, lekker koel, niet te druk.

Maargoed, op naar i Love Techno de 18e van oktober ;)
Neuj niet in de Cocoon hoor :) Maar over het algemeen, en vooral tussen dat weggetje van Cocoon naar thirdMovement, de Q-dance dus....echt irritant.

Origineel geplaatst door vanZr
Neuj niet in de Cocoon hoor :) Maar over het algemeen, en vooral tussen dat weggetje van Cocoon naar thirdMovement, de Q-dance dus....echt irritant.
ff offtopic, maar ben jij niet die terrorclub-producer? ik heb al veel over je gehoord, maar ben verder niet zo bekend met terrorclub...wat moet ik me er in godsnaam bij voorstellen?

Back