grandaddy
Modulator
Een paar jaar geleden begonnen met een Eurorack systeempje dat ik eigenlijk vrijwel niet gebruik.
Bij interesse kan het in een enkele koop weg, ik begin niet aan losse verkoop van de modules. (En daar dan toch om vragen zal onbeantwoord blijven
.)
De foto net met het weinige ter plaatse beschikbare licht gemaakt; het systeempje bestaat uit de volgende modules (met nieuwprijzen er tussen haakjes achter vermeld):
LiveWire - AFG (Audio Frequency Generator) - ong. € 350
AMSynths AM-8109 - Jupiter-8 filter - ong. €*150
AMSynths AM-8060 - Jupiter-6 filter - ong. € 150
Flight of Harmony Plague Bearer (1e exemplaar van 2) - € 149
The Harvestman Polivoks Filter - € 247
Cwejman VCA-4MX - € 529
Wiard Borg Filter - € 219
Wiard Noisering € 245
Wiard Anti-Oscillator - € 245
Flight of Harmony Choices - € 179
MakeNoise modDemod (Originele versie) - ong. € 100
Flaight of Harmony Plague Bearer (2e exemplaar van 2) - € 149
The Harvestman Hertz Donut - (1e versie) - € 399
Alle modules zijn in zeer nette staat.
Voeding, adapter boards, behuizingen:
De modules zitten in de 19" behuizingen die je op de foto ziet. En ik heb er een zelfbouw voeding en twee Doepfer adapter boards bij waarop alle modules tegelijk van stroom kunnen worden voorzien. Verder zijn alle modules voorzien van een power cable.
* De voeding heeft een heel lichte brom, die net hoorbaar is wanneer -ie naast of heel dicht bij je staat. Zelf heb ik'm achter m'n rack staan en ik hoor'm dan niet. Er zit een lang netsnoer aan, dus wanneer je 'm een meter van je vandaan weg zet hoor je'm niet

Alles bij elkaar hebben de modules, 19" behuizingen, power boards en voeding ong. € 3.250 gekost.
De set kan in zijn geheel opgehaald worden voor de vaste prijs van € 2.000.
Voor de zekerheid nogmaals: er wordt niets los verkocht. Het is de set ineens, of niets.
Bij interesse kan het in een enkele koop weg, ik begin niet aan losse verkoop van de modules. (En daar dan toch om vragen zal onbeantwoord blijven
.) De foto net met het weinige ter plaatse beschikbare licht gemaakt; het systeempje bestaat uit de volgende modules (met nieuwprijzen er tussen haakjes achter vermeld):
LiveWire - AFG (Audio Frequency Generator) - ong. € 350
AMSynths AM-8109 - Jupiter-8 filter - ong. €*150
AMSynths AM-8060 - Jupiter-6 filter - ong. € 150
Flight of Harmony Plague Bearer (1e exemplaar van 2) - € 149
The Harvestman Polivoks Filter - € 247
Cwejman VCA-4MX - € 529
Wiard Borg Filter - € 219
Wiard Noisering € 245
Wiard Anti-Oscillator - € 245
Flight of Harmony Choices - € 179
MakeNoise modDemod (Originele versie) - ong. € 100
Flaight of Harmony Plague Bearer (2e exemplaar van 2) - € 149
The Harvestman Hertz Donut - (1e versie) - € 399
Alle modules zijn in zeer nette staat.
Voeding, adapter boards, behuizingen:
De modules zitten in de 19" behuizingen die je op de foto ziet. En ik heb er een zelfbouw voeding en twee Doepfer adapter boards bij waarop alle modules tegelijk van stroom kunnen worden voorzien. Verder zijn alle modules voorzien van een power cable.
* De voeding heeft een heel lichte brom, die net hoorbaar is wanneer -ie naast of heel dicht bij je staat. Zelf heb ik'm achter m'n rack staan en ik hoor'm dan niet. Er zit een lang netsnoer aan, dus wanneer je 'm een meter van je vandaan weg zet hoor je'm niet

Alles bij elkaar hebben de modules, 19" behuizingen, power boards en voeding ong. € 3.250 gekost.
De set kan in zijn geheel opgehaald worden voor de vaste prijs van € 2.000.
Voor de zekerheid nogmaals: er wordt niets los verkocht. Het is de set ineens, of niets.