Oh jee, nog even voorstellen.

Thaizer

Stamgast
Hoi allemaal,

Na een post of 4 zal ik me eens voorstellen is wel zo netjes niet waar?
Ik ben Thijs van Rijswijk woonachtig in Alphen a/d Rijn.
Ik werk als logistiek manager bij een transportbedrijf.

Ik werk al jaren met syntheziser en ben een jaar of 10 geleden begonnen met een Roland D-10.
Nadat ik de smaak te pakken had groeide het uit tot een leuke home studio.
Door omstandigheden heb ik helaas 5 jaar geleden alles verkocht.

Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en in Januari liep ik Feedback binnen.
Daar zag ik iemand bezig met een Motif ik was gelijk weer verkocht. Een week later was ik de gelukkige bezitter van een Motif. Nu 3 maanden verder heb ik al weer aardig wat bij elkaar gesprokkeld zoals:

- Yamaha Motif 6
- Yamaha A5000
- Yamaha RS7000
- Yamaha CS6-R + PLG150-AN
- Roland JV 1080 + 3 Expansion boards
- Novation Supernova II (48 voices)
- Yamaha 02D Mengtafel
- PIV 2,2Mhz SCSI + Cubase VST

En helaas zit ik 8 weken te wachten op een Creamware LunaII audiokaart.

Grtz,
Thaizer

welkom! da's een leuk setje....wat voor soort muziek maak je ermee?

Olaf

Welkom

Welkom

Zo, je hebt even een aardig zooitje apparatuur bij elkaar gesprokkeld in die paar maanden!

Yamaha fan?

Waarom heb je trouwens een Motif én een RS7000?
Kunnen die niet allebei zo'n beetje hetzelfde?

Ik vond het trouwens even verwarrend, we hebben hier namelijk ook een TraiZor rondlopen....

Re: Welkom

Re: Welkom

Origineel geplaatst door Synic
Waarom heb je trouwens een Motif én een RS7000?
Kunnen die niet allebei zo'n beetje hetzelfde?

en dan OOK NOG een A5000..leg uit! ;)

Olaf

Bedankt voor de leuke ontvangst.

Mijn vrouw en ik zijn ten eerste allebei gek van muziek, dus is ze gelukkig ook geinteresseerd in synths. Maakt de aanschaf van apparatuur ook makkelijk :)

De LunaII kaart heb ik toevallig vandaag binnen gehad, goh wat is de documentatie slecht.

Ikke Yamaha freak......???? JAaaaaaaaaa!!!!!