• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alpha Juno 2 + PG300

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Modular Marty

Stamgast
Tja omdat ik hem te weinig gebruik verkoop ik hem maar, de Alpha Juno 2 met de programmer.
Verkoop ze alleen in 1 koop

kostdat?

/me is toch wel erg benieuwd naar een richtprijs...

Daar probeer ik dus ook achter te komen :D

Nou jongens op veler verzoek de prijs, heb heel het forum moeten doorzoeken voor een redelijke prijs maar daar komt ie dan. Ben natuurlijk niet graag een dief van me eigen portemonee.

Alpha Juno 2 325 euro
PG-300 250 euro

Dus dan kom je uit op 575 euro, maar als je ze samen koopt krijg je ze voor 550 euro mee, plus een gratis voetpedaaltje van Roland EV-5.

Origineel geplaatst door Modular Marty
Nou jongens op veler verzoek de prijs, heb heel het forum moeten doorzoeken voor een redelijke prijs maar daar komt ie dan. Ben natuurlijk niet graag een dief van me eigen portemonee.

Alpha Juno 2 325 euro
PG-300 250 euro

Dus dan kom je uit op 575 euro, maar als je ze samen koopt krijg je ze voor 550 euro mee, plus een gratis voetpedaaltje van Roland EV-5.
jij bent zeker geen dief van je portemonee
je wilt hem juist goed vullen.

Origineel geplaatst door dizzy
jij bent zeker geen dief van je portemonee
je wilt hem juist goed vullen.
:D lol ! :D
Is zn goed recht toch ?

Origineel geplaatst door cykiq
:D lol ! :D
Is zn goed recht toch ?

Ik vind het nog niet zo'n gekke prijs. Die PG-300 is ie zo kwijt iig.

Origineel geplaatst door bikkel
Ik vind het nog niet zo'n gekke prijs. Die PG-300 is ie zo kwijt iig.

het zou mijn alleen om de pg 300 gaan
mijn juno 2 kocht ik vorig jaar voor 75 euro goede prijs he

maar ja voor die 575 koop je ook een nordlead:eureka:

Tja daar ben ik weer, ben er even tussen uit geweest, maar hij is nog steeds tekoop, jullie willen alleen me PG-300 hebben, maar aangezien ik ze liever allebei tegelijk verkoop, mogen jullie nu zelf met een mooi bod komen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back