ouwe +/- 1998 [Track] hardcore inspector gadget

Impossible

tis gewoon onmogelijk!!!!
kan het toch niet laten om em te posten.. wilde dit al zolang es doen.. gewoon benieuwd naar reacties..

toendertijd dat ik nog flink naar party's ging en volop met een maatje wat plaatjes in mekaar braste..

luister en huiver :P

www.impossible.nl/mp3/inspgdet.mp3

voor die tijd best wel aardig....:D

er is een tijdje geleden nog een plaatje van een paar Italianen uitgekomen met het Inspector Gadget melodietje.....sloeg niet erg aan ( waarschijnlijk iets te happy...)....en volgens mij liep Faab ook met het idee rond om die melodie te gebruiken.....

de melodie die je in het tussenstuk hebt gebruikt is overigens wel lekker,maar is ook al gebruikt ( door Lunatic Asylum ) ik denk nog voor 1998......( zal je wel onbewust gestolen hebben ?....)

lol meer meer meer...

de volgende van de troetel beertjes :P

Grappig :D
Ouwe stijl, dat wel..

thanks allemaal :D wij vonden hem ook wel aardig gelukt..

Origineel geplaatst door dione
voor die tijd best wel aardig....:D

er is een tijdje geleden nog een plaatje van een paar Italianen uitgekomen met het Inspector Gadget melodietje.....sloeg niet erg aan ( waarschijnlijk iets te happy...)....en volgens mij liep Faab ook met het idee rond om die melodie te gebruiken.....

de melodie die je in het tussenstuk hebt gebruikt is overigens wel lekker,maar is ook al gebruikt ( door Lunatic Asylum ) ik denk nog voor 1998......( zal je wel onbewust gestolen hebben ?....)

dit nummer hadden wij voor dat dat nummer uitkwam gemaakt.. tenminste als we het over dezelfde hebben er staat me iets bij dat er daarna een nummer met inspector gadget uitkwam..

Back