Gloomer - 1098766654321 (WIP)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld

Hey luitjes,

Deze ga ik later inzenden voor een contest op het Nationaal Fruityloops Forum..

Kunnen jullie me ajb wat feedback geven..

Geen Vengeance drumloops gebruikt deze keer.. :D

Met dank !!

Ehrm.... Vind je 't heel erg dat ik af en toe moest grinniken tijdens 't luisteren........? :D

Hmm, ik weet niet wat ik er van moet denken :)

Aparte track, zitten wel toffe stukken tussen die het op een duister techno feestje wel aardig zouden doen...
Zo'n track op het heetst van de nacht erin knallen en dat de helft van de mensen niet weet om te gaan met de wall van het geluid. Zo van : WTF is dit ?!

Eerste stuk na "All on board"... TOP! Weet alleen niet of het geluid buiten mijn laptop nog overeind blijft.

Hey Henri, thanks man, van harte ;)

Is leuk als je zegt dat deze het wel goed zou doen in één of ander duistere discotheek.. Of op een goth-party zal ie ook wel in de smaak vallen :)

THANKS !!

die bassss lijn is gaaf!
en heb je een moskee gesampled ofzoo 01:20 ? klinkt wel vet !

Ik heb totaal geen kennis van dit genre maar ik vind het wel lekker klinken en de track heeft een lekker STOER sfeertje, erg OK. Ik mis wel een beetje richting, of zoiets als een duidelijke opbouw. Ik laat me als luisteraar graag meenemen en dan vind ik enige voorspelbaarheid over waar we naar toe gaan wel lekker. ;) Maar wie weet is dat een 100% stijlbreuk en ben jij daar juist helemaal niet naar op zoek. Ook goed :D

Een track met stof nadenken. Enige feedback is misschien iets minder of zachtere risers, genoeg interessante andere lagen al. Op mijn monitors overheersen ze maar dat kan ook aan mijn monitors liggen uiteraard.

Even een kleine tip, ook voor andere Soundcloud-gebruikers: niet elk systeem (iPhones, iPads etc) geeft die embedded waveforms weer. Zorg dus ook voor een directe link, ben op dit moment namelijk getriggerd om te luisteren en nu kan ik dat niet, als ik morgen achter m'n laptop zit ben ik misschien allang alweer vergeten dat je een track gepost hebt.

Hey,

bedankt voor de eerlijke commentaren.. ;)

Nee hoor, geen moskee geluiden, maar autenthieke Indische gezangen :)

En hier een linkje :

https://soundcloud.com/gloomer6/1098766654321-wip

Hij is af, ik ga er niets meer aan veranderen..

THANKS GUYS !!

:D

Back