• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tk Apple G4 450mhz DUALprocessor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

BunGee

Ingeburgerd
tk Apple G4 450mhz DUAL processor/384mb/2 stuks 30gb interne harddisks(7200rpm)/usb, firewire, 56k modem/incl. apple pro keyboard en optical pro mouse/OS9.1 & OSX10.2 geinstalleerd ---- 1100euro. In overleg met Eizo 21" scherm en yamaha 16/10/40 firewire cdrw. Wegens overstap naar Powerbook G4.

Is dat niet een beetje erg duur voor een 2dehands 2 x 450 als je nu bij eiland muziek een G4 (256 ram & 60 GB schijf) kan krijgen voor 1100 euro & machouse zelfs voor minder een 1 ghz G4 (ook 256mb ram & 60 GB schijf) ?

Ik zie de 2 x 450 ook op 2dehandsmac.nl regelmatig voorbijkomen voor 900 euro.

Sinds de komst van de G5 zijn de G4's helaas erg in prijs gekelderd

Ik voel weer een Mac vs Intel deathmatch aan komen....

Re: Haxial

Re: Haxial

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Fijne toestellen die Apple's. Ik was vroeger ook een fanaat.
Sorry, maar voor 1100 euro koop ik tegenwoordig een hele dikke PC. Al ben ik zeker niet anti-mac, de onderstaande links geven toch een heel andere kijk op het mac verhaal.

Lees hier waarom :

http://spl.haxial.net/mac-fanatics/

http://spl.haxial.net/apple-powermac-G5/
Jongen, ga je toch eens ergens anders mee bezig houden dan het afzeiken van dingen (die te koop staan). Beetje simpel dit. Start dan een nieuwe draad en ga daar in lopen zeiken en zieken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back