• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MFB Kraftzwerg MKII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

D.armsterk

Ingeburgerd
Hallo,
Ik heb twee maand geleden een MFB Kraftzwerg gekocht maar helaas weet hij mij niet te bekoren. Ik heb nu een deal met de winkel dat ik hem terug mag brengen voor een groot deel van de koopprijs in krediet, de deal is wat mij betreft goed genoeg maar ik wil toch even kijken of ik er nog iemand blij mee weet te maken of nog met iemand kan ruilen voor een ander product wat me aanspreekt.

Ruilen zou ik graag tegen een Doepfer Dark Time (met bijbetalen uw zijde). Intresse heb ik ook nog in toffe distortions/overdrives, reverbs andere sequencers of analoog synths. Ook zou ik hem wel voor geld van de hand willen doen. Nieuwprijs ligt rond de 600 euro maar uitraard kan ik daar dan onder duiken, maar het moet wel zin hebben T.O.V. wat de winkel mij geboden heeft.

De synth is altijd netjes behandeld geweest in die korte tijd in een niet rokers thuisstudio. doos, patchkabel, adapter en gebruiksaanwijzing uitraard voor handen. Ook is er nog 3 jaar minus twee maand restgarantie.

Is er iemand die intresse heeft voor hij teruggaat?

Ohja, ik zou hem kunnen verzenden maar ophalen kan ook in Freiburg, Duitsland

Dank,

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back