• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te ruil: mijn Polybrute 12 voor jouw Leviasynth

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Manic

Ouwe rot
Ik heb nog niet zo lang een Polybrute 12 en ondanks dat het een super synth met lekker hands on control en een dikke sound en een fantastisch fulltouch keybed is, mis ik toch juist die digitale klanken. Een Polybrute 12 met Minifreak oscillator engines zou voor mij perfect zijn, maar dat is er helaas (nog?) niet.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat de Leviasynth waarschijnlijk een betere keuze is voor mij, met digitale oscillators en een poly aftertouch keybed.

Dus mocht iemand met een Leviasynth de conclusie hebben getrokken dat ze toch liever een Polybrute 12 hebben, wie weet kunnen we een ruildeal sluiten :)

Back