• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: PreenFM 2.00

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DjunaSaurus

Stamgast
Betreft de MK1, met firmware 2.00. Er komt een erg vette klank uit deze DIY FM-bak, alleen is FM toch niet echt m'n ding gebleken, ik doe er te weinig mee. 9 verschillende FM algoritmes, 6 naar gelieven routbare en syncbare LFO's waaronder 2 stepsequencers, midi out kan als midi thru gebruikt worden, uitgebreide modulation matrix, 4 banks, etc... Braincandy for the professors.

Wordt gevoed via USB, wordt zonder kabel geleverd maar een stroom-naar-USB adapter krijg je er gratis bij.

Prijs is ongeveer rond de 160€. Verzending in België is sowieso inbegrepen, in totaal is het effectief maar €160. Het kan naar Nederland gestuurd worden maar daarvoor moet ik de kosten nog voor opzoeken. Afhalen in Antwerpen is ook mogelijk. PM me! :)

€135 en een foto:

Attachments

• PreenFM.jpg
    PreenFM.jpg
    290,3 KB · Bekeken: 90
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back