One Piece For Two Imaginary Piano's

Ik weet een bepaald topic waar dit soort dingen wel eens geplaatst worden..
gefluit.gif

Maargoed, dit is akoestische kunst, zou niet misstaan bij een übermodern dansstuk. Er was een periode dat ik dit soort dingen luisterde, WDR had (of heeft nog steeds?) een programma 'studio akoestischen kunst'. Daar doet dit me aan denken :)

Nou ik zit dus tegenwoordig 90° gedraaid voor mijn speakers en normaal gesproken moet ik me nar rechts draaien voor het stereo effect.
Nu dus niet???

@j.Baars, balen. Ik had nu het file iets veranderd vanochtend. Na het uploaden ontbraken veel files. Nu dus even een stereo neergezet. @tragmadat, Dolby 5.1 of 7.1, maakt niet uit, kan gewoon stereo worden afgespeeld. Alleen mis je het ruimtelijk effect. Mischien een gehoorbeschadiging(hoop het niet) of de ruimte aan de linkerkant kaatst harder(door materiaal of aan de rechterkant meer ruimte)?

'studio akoestischen kunst'- dat is het, skies! :)

vindt je werken mooi,de manier van klankopwekking,is niet mijn ding,maar bewonder het toch

goed gespeeld met de panning.. Ik vond hem goed, alleen heb ik de indruk dat je je er snel vanaf wil maken, want het einde vind ik wat abrupt, einde zou ik anders doen.. Succes !! ;)

Back