• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JD800 + AKAI S950 + Roland R8m + 21inch monitor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dellai

Ingeburgerd
Ik heb het volgende te koop:

Roland JD 800 + "Drums & Percussion" ROM card set [750,00 euro]
Akai S950 + extra geheugen uitbreiding [100,00 euro]
Roland R8m + "electronic" & "Power Drums USA" ROM cards [150,00 euro]

tevens ook een 21"inch monitor met trinitron beeldbuis en vga/rgb aansluiting voor 300 euro.

te bezichtigen in amsterdam

met vriendelijke groet
Ian K.
de_la_ian@hotmail.com

Origineel geplaatst door vanZr
Die electronic kaart van die r8m, da's de 808 toch? Verkoop je die misschien ook los?

Nee helaas, deze heeft namelijk een behoorlijke toegevoegde waarde voor diegene die hem eventueel koopt. Dus los verkopen zal ik niet doen.

Origineel geplaatst door dellai
Nee helaas, deze heeft namelijk een behoorlijke toegevoegde waarde voor diegene die hem eventueel koopt. Dus los verkopen zal ik niet doen.

Hmm, da's jammer...Maarja, dat zijn wel meer dingen in 't leven. :)

De S950 is net opgehaald wat overblijft is dus :

Roland JD 800 + "Drums & Percussion" ROM card set [750,00 euro]
Roland R8m + "electronic" & "Power Drums USA" ROM cards + Memory card M-256E [150,00 euro]
21"inch monitor met trinitron beeldbuis en vga/rgb aansluiting [300,00 euro]

Was vergeten te vermelden dat er een extra memory card bij de R8m zat, die zit er nu ook bij.

een aantal mensen vroegen om foto's van de JD800.

voor diegenen:

1.jpg

2.jpg

hierbij dus :-)

De R8m is ook verkocht, dus alleen het navolgende is nog te koop:

ik heb de 21 inch monitor verlaagd in prijs.

-Roland JD 800 + "Drums & Percussion" ROM card set [750,00 euro]
-21"inch monitor met trinitron beeldbuis en vga/rgb aansluiting [200,00 euro]

De "21"inch monitor met trinitron beeldbuis en vga/rgb aansluiting" is vandaag ook opgehaald, blijft dus alleen de JD800 nog over.

-Roland JD 800 + "Drums & Percussion" ROM card set [750,00 euro].

Aangezien ik er echt vanaf moet, gaat de JD800 deze week weg voor 600 euro!!! ik wil niet ruilen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back