• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha Su10 Te Ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

peshay

Ingeburgerd
Heb hem (denk) 3 maanden terug gekocht zodat ik wat in de trein had te doen als ik naar school ging, toch gebruikte ik hem nie zo vaak als ik had gedacht (ging ook nie zo vaak naar school als ik had gedacht ;) ) en thuis heb ik een akai s2000 dus hier heb ik hem ook niet nodig. Je krijgt hem met doos en adapter, handleiding weet ik nie zeker had hem binnen 2 minuten helemaal uitgevogelt 8) en verder nie echt gekeken of die er bij zat. Het is een geinig hebbedingetje!

waar tegen wil ik hem ruilen:

* Alesis HR-16
* Casio RZ-1 (met bijbetaling)
* Korg Poly800 of iets dergelijks

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back