DJ-D_Prime
Die Rakete zu den Planete
Is het mogelijk om in cubasis op verschillende MIDI kanalen gelijk op te nemen?
bijvoorbeeld, ik heb in een performance op mn synth 3 voices geselcteerd de eerste zend op MIDI kanaal 1, 2e op 2, 3e op 3..
kan ik t dan zo regelen dat ik in cubasis 3 apparte MIDI instrumenten die 3 kanalen toewijs en dan dus netjes onder elkaar 3 afzonderlijke MIDI reeksen komen te staan? (zodat ik ze later ook appart kan afspelen?)
groeten,
Prime
bijvoorbeeld, ik heb in een performance op mn synth 3 voices geselcteerd de eerste zend op MIDI kanaal 1, 2e op 2, 3e op 3..
kan ik t dan zo regelen dat ik in cubasis 3 apparte MIDI instrumenten die 3 kanalen toewijs en dan dus netjes onder elkaar 3 afzonderlijke MIDI reeksen komen te staan? (zodat ik ze later ook appart kan afspelen?)
groeten,
Prime
Neem aan dat als je ze layert, je ze alledrie hetzelfde laat spelen. Waarom dan niet één keer inspelen, in cubasis twee keer kopieren en vervolgens even toewijzen aan het goede midikanaal? Of snap ik je niet helemaal? Overigens denk ik wel dat je op meerdere midikanalen tegelijk moet kunnen opnemen. Staat vast wel iets over in de handleiding.