Kan iemand me de prijzenlogica uitleggen van 2e hands?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ach, tentsletjes was ook geen woord. Als je 't dikwijls genoeg gebruikt wordt het een woord, blijkbaar.

Ik heb het liever over tentsletjes dan over prijzenlogica in dat geval. :D

Heb je pics?

:D

Waar ik slecht tegen kan is dat als je alles al over de mail hebt afgesproken en deal gemaakt, dat de koper bij je thuis nog snel wat eraf wil hebben.... grrrrr

Tja als iemand met testen iets vindt wat ik zelf niet door had: prima, we kunnen praten. Maar anders:

"ik ben blij dat je je geaccepteerde bod intrekt, kreeg vanochtend een hoger bod maar ik zat al aan jou vast. Je weet zeker dat je hem niet meer wil hebben? *telefoon oppakkend*"

Rij maar weer lekker naar huis, benzine is toch al zo goedkoop :Z

@ Demian:

google ff voor we nog verder off topic gaan…
En anders maak en kijk je maar wat naar selfies. - Niet dat je een tentslet bent, ik bedoel dat selfies ook zo'n woord is.

;)

Toch maar iets on topic om al die knarsetandende lezers te sussen?
Ik was verbaasd dat een volca en de ms20 mini lang niet zoveel waarde verliezen. Ik dacht dat ze ondertussen toch terug vlot te leveren waren.
Moest er nog iemand met wat geld hier op zoek zijn: voor 200 euro koop je hier maschine, op dit forum. Lijkt me echt iets om te proberen als je niet vies bent van een DAW.
Bergen pret voor je geld.

Er zit geen logica in behalve dat ouwe (pre 1987) zooi van Roland alleen maar duurder wordt ;)

totale onzin .. andere spullen gaan veel harder omhoog dan dat antieke tr spul of zijn al omhoog gegaan.. denk aan de synthex ..ik hoor daar nooit wat over. of natuurlijk een OScar of yamaha cs60 / 80 .. ppg wave 2.2 2.3 ..het oude synton ..geen idee waarom...

Nee, er is geen logica. Zullen we er nu maar gelijk voor de 18365453728919ste keer over ophouden? Al die onzinnige threads kosten tonnen CO2 aan internet energiekosten.
zo was er ook een webmail provider die beweerde dan zijn servers op groene stroom draaide en als je daar gebruik van zou maken dat je mee zou helpen aan een beter mileu :P :dubbel: :dubbel: groene stroom = sowieso farce majeur nutuulk...

prijzen van synth, samplers en drummachines worden met de onderbuik bepaald, weet je dat dan nog niet?

Ja jullie hebben een punt: minder suffe topics, minder lullen en meer bezig zijn met muziek allemaal, ipv 'over' muziek en gear.
Wat zou 't forum een dooie boel zijn.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back