Even een vraag…

deathspell

Ouwe rot
Ik heb een hele tijd geleden (denk: jaren) samen met een groep vrienden van een niet meer bestaand forum een cd gemaakt met loops, samples, one-shots en andere muziekfragmenten - allemaal volgens het Creative Commons-principe. Ik zou die graag met jullie delen, volgens mij staan er echt mooie dingen op (samples van mijn Juno 106 en Jomox XBase09 bijvoorbeeld - beide inmiddels verkocht).

Hoe kan ik die het best met jullie delen? Het gaat - als ik het me goed herinner - om ongeveer 750 MB aan materiaal.

hoe zit het met copyright.. als we jouw samples in onze tracks gebruiken, krijgen we dan last van jouw advokaat?

hoe zit het met copyright.. als we jouw samples in onze tracks gebruiken, krijgen we dan last van jouw advokaat?

Ik heb geen advocaat… ;)

Nee hoor, van mij mag je… dat was destijds ook de opzet. Ik zal eens kijken of ik het op mijn server kan zetten - niet de snelste, maar goed…

Ik heb geen advocaat… ;)

Nee hoor, van mij mag je… dat was destijds ook de opzet. Ik zal eens kijken of ik het op mijn server kan zetten - niet de snelste, maar goed…

in stukken knippen van 9,77 MB wav files..

ietd minder dan 1 minute dus per opslag

Shit… ik was dit in alle drukte helemaal vergeten. Ik probeer het binnenkort eens online te zetten.

Met excuus voor de vertraging...

Back