dilation

Johndoe11

Gedeactiveerd account
nog een experimentje
https://soundcloud.com/nitro-acid/dilation

Hoi,

Ik vind het best een lekker plaatje. Zitten interessante sounds in. Alleen ben ik op 0:25 en vooral op 0:47 heel even de draad kwijt qua ritme. Misschien kan de intro iets aangepast worden zodat je vanaf het eerste geluid goed in het ritme zit. Verder vind ik de fade out op het eind iets te kort. Misschien een langere fade-out, of gewoon stoppen op een bepaald moment. De naklank of ruis die je kan horen tijdens de kick in het begin vind ik wat minder, maar dat is misschien persoonlijk. Tegen het einde (7:19) hoor je wat kraak door het geluid heen. Ik weet niet of dat de bedoeling is...

Verder wel een leuke track!

Ik vind het op zich best een prettig plaatje. Break mag wellicht een tikkie korter om het spannender te houden. Dat zoeken naar het juiste ritme vind ik zelf altijd erg prettig. Gaaf gedaan dus. Betekent dat je de track vaker moet beluisteren voordat het kwartje valt en dat vind ik zelf wel een goed teken.

Lekker spacey! Like!

Dank! Beetje tegen ritmes vind ik altijd wel lekker, dat je op een bepaald moment in een groove getrokken wordt.
De noise komt door wat oudere gear en fx, vind ik juist wel lekker anders is het zo klinisch.
Op en afbouw is live, gewoon oud hollandsch muten en knoppen draaien

Back