Querist album, eindelijk! "Choosing Sides"

nakken7

Ouwe rot
Jaja, bijna alle tracks heb ik hier al eens gepost en jullie hebben me lekker geholpen met nuttige opmerkingen. Dank daarvoor.

Nu is alles klaar. Vanochtend heb ik mijn debuutalbum gepresenteerd in de ochtendshow op het radiostation van Rob Stenders.

http://open.spotify.com/album/2Rwtw2RSVUujVPCAkN6nYt

Ik ben enorm tevreden met het eindresultaat en ben uiteraard ook heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Het album bestaat uit twee kanten; kant 1 is voor de uptempo, catchy, rockende, funkende nummers en kant 2 voor de sferische meer experimentele tracks.

Daarom heet het album ook Choosing Sides.

Welke kiezen jullie?

Jammer dat het niet gewoon te beluisteren is [ alleen met spotify of facebook , en beiden heb ik niet]
Anders had ik mijn mening wel gegeven .
In ieder geval , succes :)

Ik heb redelijk veel meegekregen van both sides (ook eerder hier al).. en zat vanmorgen om 8 uur mee te luisteren tijdens de release :okdan:
Maar lastige keuze.. vind side 2 heerlijke, moody tracks hebben en ook erg interessant qua productie..
Side 1 spreekt me vooral qua stijl, het meer funk-rock karakter persoonlijk meer aan..

Nogmaals congrats met de vette release :okdan:

Laatst gewijzigd:
Jammer dat het niet gewoon te beluisteren is [ alleen met spotify of facebook , en beiden heb ik niet]
Anders had ik mijn mening wel gegeven .
In ieder geval , succes :)

Ik zal je een linkje sturen, zodat je toch je mening kunt geven. :)

Ik heb redelijk veel meegekregen van both sides (ook eerder hier al).. en zat vanmorgen om 8 uur mee te luisteren tijdens de release :okdan:
Maar lastige keuze.. vind side 2 heerlijke, moody tracks hebben en ook erg interessant qua productie..
Side 1 spreekt me vooral qua stijl, het meer funk-rock karakter persoonlijk meer aan..

Nogmaals congrats met de vette release :okdan:

Thanks, thanks! En jij mag niet meedoen, want je zingt heel kant 1 vol!

Gaat lekker! Eerste recensie is binnen. Eindoordeel: "Geweldig"
"Querist is de Quentin Tarantino van de muziek." Wow, dat is wel erg veel eer, maar ben er in iede rgeval erg blij mee.

Er is ook een single uit van dit album, het nummer "55 ft" met vocalen en sax van Mac.

Die was gisteren al op een aantal radiostations te horen en komt vandaag ook weer voorbij! Ik word er erg vrolijk van.

Laatst gewijzigd:
Geweldig zeg! Proficiat hiermee Rob. Genieten en dan door.

EDIT: Ik heb de clip net ook even bekeken. Heeft Patrick zijn baard laten staan joh?

Laatst gewijzigd:
Ik wordt hier ook wel blij van, ga nog even verder luisteren :okdan:

Thanks! Laat je ook even weten wat je er van vind en welke kant je mee aanspreekt?

Geweldig zeg! Proficiat hiermee Rob. Genieten en dan door.

EDIT: Ik heb de clip net ook even bekeken. Heeft Patrick zijn baard laten staan joh?

Ja joh, die Patrick ziet er uit als een zeerover! Aaargh! Ik stuur je nog een link. Was nog niet in de gelegenheid om daarvoor te zorgen.

Ik heb even de Har Har Har (hoi Pat) zeerover tracks geluisterd, kan op zich inloggen met FB maar ben niet zo van het openbaar delen van gegevens van vrienden/kennissen en muziekvrienden aan Spotify.

Ik vondt 55ft het beste van de twee, de teaser smaakte naar meer.

Ik vondt 55ft het beste van de twee, de teaser smaakte naar meer.

Dat is mooi, want 55ft is nieuw en die andere is van januari 2013. Zit dus progressie in, gelukkig. Dank, ik zorg wel voor een linkje.

Vandaag voor het eerst gedraaid op indieXL, volgens mij is dat 1 van de reïncarnaties van KinkFM...

Kleine update....

Gaat lekker met de single 55 ft. Deze week de hele week IndieDisc op radiostation IndieXL. Dat betekent dat ie elke drie uur te horen is. Dat levert lekker veel aandacht op.

Zo nu en dan hoor ik ook één van de andere tracks voorbij komen.

Ik zit er aan te denken een paar tracks beschikbaar te stellen voor remixen, is daar interesse voor?

Wat geweldig! Dat je track op de radio komt en je hebt een vette release achter de rug.

Súper!

erg tof! :okdan:

weet nog niet welke kant me het meest aanspreekt, kant 1 is qua nummers de sterkere kant vind ik, terwijl kant 2 tof is vanwege de 'anthem' achtige stukken en de sfeer.

gefeliciteerd!

Wat geweldig! Dat je track op de radio komt en je hebt een vette release achter de rug.

Súper!

Thanks, Pablo! Het blijft lekker gaan met de single. Inmiddels staat ie op nummer 5 in de Indie chart (vorige week nog hoogste binnenkomer op nummer 17).

Wordt ook veel gedraaid en ik krijg er goede reacties op. Altijd fijn om te horen dat mensen de muziek, waaraan je zo hard hebt gewerkt, graag beluisteren! Welke kant spreekt jou het meeste aan?

erg tof! :okdan:

weet nog niet welke kant me het meest aanspreekt, kant 1 is qua nummers de sterkere kant vind ik, terwijl kant 2 tof is vanwege de 'anthem' achtige stukken en de sfeer.

gefeliciteerd!

Cool, thanks! Tot nu toe heb ik nog geen enkele definitieve keuze gehad :) Ook wel leuke dat beide kanten mensen op een verschillende manier aanspreken.

Oké, wordt aan gewerkt. Later meer.

Back