Integra 7 Ipad probleem

robbie50

ferkeert lit
Ik krijg de wireless functie niet goed werkend.:stupid

Gebruik Adhoc mode, Ipad ontvangt de Integra, is ook zichtbaar in instellingen maar naar 3/4 minuten verdwenen......en geen kontakt meer....
Na een tijdje opnieuw verbinden doet hij het weer om vervolgens weer uit te vallen....

Iemand ervaring of een idee?:eureka:

groet,

robbie

Niet dat ik als Roland-gebruiker ervaring heb met de Integra, maar is het wellicht een idee als je deze vraag ook stelt op forums.rolandclan.com ?

Grote kans dat daar iemand zit die jou verder kan helpen (zelf heb ik altijd wel veel aan die site).

Succes *D

Klopt, maar op dat forum is hij al 52 keer gelezen:koffie:.......maar geen reactie......:z
Blijkbaar weet niemand een zinnig antwoord......net als ik:okdan:

rob

Op een INtegra gebruik je toch een aparte adapter/stock voor draadloos? Kun je niet eens eentje lenen van iemand anders, wellicht dat die niet goed is.

hier hetzefde, lijkt erop als iPad lock erop gaat.
als ik dat uitzet dan blijft het werken.
eenmaal verbinding kwijt dan alles opnieuw opstarten.
ik ben er zo zat mee dat ik het met een kabel ga proberen.

Op een INtegra gebruik je toch een aparte adapter/stock voor draadloos? Kun je niet eens eentje lenen van iemand anders, wellicht dat die niet goed is.

ligt het niet aan, is puur de app die onder ios7 gammel is

Oké, dus ik ben niet de enige.....en het ligt aan de INTEGRA....
Hopelijk een update!:eureka:

groet,

rob

Er komt een nieuwe editor binnenkort voor de JP series en integra, waarmee je nu echt alle parameters kan aanpassen (die editors die er nu zijn hebben ernstige beperkingen)

AudioUnit en VST

Heb je wel zon (roland) netgear wireless adapter erin gedaan? en niet zomaar een of andere andere wifi stick?

Op de JP80 was het eerst ook allemaal gekut, maar tegenwoordig doet ie het standaard goed. Met de integra heb ik het nog niet getest omdat die editor toch erg matig is.

Heb je wel die Netgear wifi dongle (integra wifi port) als standard default wifi host in je ipad geactiveerd, voordat je de editor start?

Ja heb de netgear dongle en zowel adhoc (integra als access point) en infrastructure (dhcp client) geprobeerd
Het probleem is de wifi verbinding die in slaapstand gaat op de ipad en de app die daar niet mee om kan gaan
Wanneer het lock screen / screensaver uit zet gaat het prima, maar je wil natuurlijk niet iedere keer dat alleen maar voor die stomme app uitzetten.
Ik gebruik de app alleen maar om ensembles te maken en de expansions te laden
Expansions laden kan geeneens op de integra zelf, terwijl ze gewoon in ROM onboard zitten
Dat vind ik wel een groot nadeel.
Iedere keer als je boot moet je eerst weer alles optuigen.

ok, ja dat zuigt...

Roland wilt een hoop op de digitale highway, maar heeft niet echt goede software die het mogelijk zou moeten maken...

Ik hoop dat die andere editors er nu snel komen.

Er komt een nieuwe editor binnenkort voor de JP series en integra, waarmee je nu echt alle parameters kan aanpassen (die editors die er nu zijn hebben ernstige beperkingen)

Hoe weet je dit?
En wanneer?

groet,
:doei:
rob

:okdan:

Ik heb zo'n Netgear WNA 1100 gekocht.
Jammer dat het zo slecht werkt, en dan in filmpjes laten zien hoe goed alles is......:duivels:

Ben benieuwd of er nog wat aan gedaan wordt...
Qua sounds vind ik hem prima, was vroeger al gek van JP8 en JP10 sounds.....
het ik ook gehad destijds.......
Nu heb ik van Roland nog een Varios, waarvoor weer geen drivers voor Win7 zijn.....:stupid

Maar ik vermaak mij wellll
dank voor de reacties...:okdan:

groet,

rob

:okdan:

Ik heb zo'n Netgear WNA 1100 gekocht.
Jammer dat het zo slecht werkt, en dan in filmpjes laten zien hoe goed alles is......:duivels:

Ben benieuwd of er nog wat aan gedaan wordt...
Qua sounds vind ik hem prima, was vroeger al gek van JP8 en JP10 sounds.....
het ik ook gehad destijds.......
Nu heb ik van Roland nog een Varios, waarvoor weer geen drivers voor Win7 zijn.....:stupid

Maar ik vermaak mij wellll
dank voor de reacties...:okdan:

groet,

rob

Die VariOS kan toch ook gewoon via MIDI besturen, dat doe ik al jaren...Ik gebruik hem wel enkel als D50

Van wat ik er van begrijp is dit een japanse importeur / dealer die het later weer eraf heeft gehaald. Ik ga er wel vanuit dat Roland die editors gaat releasen, het zou wel erg sneu zijn dat ze dat niet eens zelf zouden kunnen.

Die VariOS kan toch ook gewoon via MIDI besturen, dat doe ik al jaren...Ik gebruik hem wel enkel als D50

Klopt hoor!
Ik gebruik hem met de V card Vocal, heerlijke kaart.....
Heb inderdaad ook de VC1 kaart, maar gebruik ik niet zo vaak meer.......
vroeger een V-synt gehad.......die mis ik eigenlijk wel:engel:

gr,

rob

maaruh de iPad FF HET AUTOMATISCH SLOT uitzetten dan werkt het prima

maaruh de iPad FF HET AUTOMATISCH SLOT uitzetten dan werkt het prima

Bij mij werkt het dan ook niet, hoewel....ik heb een paar minuten verbinding en dan is het weer MIS!
(en ik had automatisch slot op "nooit" gezet...)

spijtig,:?

gr,

rob

Back