Histamine

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
wederom een 808 acid plaatje
https://soundcloud.com/nitro-acid/histamine

Nieuwe naam, maar verder klinkt het nog precies hetzelfde Raph

ja
ik ging door 1 track twijfelen of nitro raphie is.. maar deze maakt het weer wat duidelijker
das een compliment raphie!

Bericht door een moderator:
Ook op IP een match inmiddels (bij eerdere verdenkingen/ twijfels of Nitro = Raphie was dit nog niet zo).

Wat is het verhaal Raphie? Eerst vraag je me om je account te verwijderen en dan kom je terug onder een schuilnaam. Meld je z.s.m. via PB want dit is NIET de bedoeling.

Niet melden = ban op Nitro account.

Soms moet je kunnen terugkomen op beslissingen die je nam in het leven, niet?

Lekker plaatje trouwens, wat heb je deze keer gebruikt?

In overleg: ja. Nu geld het gewoon als dubbel/ ghost account en dit is niet toegestaan.

Maar het vorige is reeds verwijderd, dan is er toch geen dubbel ?
Ach, versta best wat je bedoelt, hopelijk meldt hij zich, ik vind em veel leuker als Nitro :)

Als het Raphie is remember dan wat ik laatst schreef.

Probeer eens iets langer aan een track te werken ipv binnen 10 minuten af te raffelen zo van ken mij het verrekken.

Het gaat er niet om dat je zoveel mogelijk het net besmet met, maar juist de nadruk legt op tracks waar je u tegen zegt.

En niet met pet ernaar gooit want je hebt dikke gear, nu hoor ik je zooi en doen mijn oren zo'n zeer. Het wordt tijd dat je producer wordt met de gear die je hebt gekocht.

Tot die tijd geen dubbele accounts, daar heb jij namelijk geen tijd voor..
HET IS NAMELIJK TIJD DAT ER AAN BEATS WORDT GEBOUWD!

Als het Raphie is remember dan wat ik laatst schreef.

Probeer eens iets langer aan een track te werken ipv binnen 10 minuten af te raffelen zo van ken mij het verrekken.

Het gaat er niet om dat je zoveel mogelijk het net besmet met, maar juist de nadruk legt op tracks waar je u tegen zegt.

En niet met pet ernaar gooit want je hebt dikke gear, nu hoor ik je zooi en doen mijn oren zo'n zeer. Het wordt tijd dat je producer wordt met de gear die je hebt gekocht.

Tot die tijd geen dubbele accounts, daar heb jij namelijk geen tijd voor..
HET IS NAMELIJK TIJD DAT ER AAN BEATS WORDT GEBOUWD!

Dat kan allemaal wel kloppen...ik ken hem eigenlijk niet.
Maar wat ik u wel kan vertellen is dat ik hier sinds enkele weken heel vaak voorbij kom en elke keer weer geniet van zijn muzieksnippets. Ze zijn dan misschien niet af, maar dat is net hetgene wat ik er zo leuk aan vind en wat me stimuleert om ook een keer iets te maken...

Dat kan allemaal wel kloppen...ik ken hem eigenlijk niet.
Maar wat ik u wel kan vertellen is dat ik hier sinds enkele weken heel vaak voorbij kom en elke keer weer geniet van zijn muzieksnippets. Ze zijn dan misschien niet af, maar dat is net hetgene wat ik er zo leuk aan vind en wat me stimuleert om ook een keer iets te maken...

Probleem is dat de man alles op gebied muziek beter denkt te weten en zichzelf een goeie producer noemt. Zelfs voor mastering zou je hem in kunnen huren voor zover ik begreep.
Om dan vervolgens met zulke prut te komen waar amper enige aandacht aan is besteed is het logisch dat meneer continu een sneer krijgt. Zou zijn houding anders zijn en nog steeds dezelfde tracks posten dan zou meneer ook heel anders benaderd worden in alles wat hij hier schrijft.

Bericht door een moderator:
Mensen, dit is geen beoordeel en bekritiseer Raphie topic. Ik begrijp echt wel waarom Raphie een andere account heeft aangemaakt maar de manier die hij heeft gekozen was niet de juiste.

Topic gaat dicht voor er weer een berg totaal irrelevante reacties volgen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back