Nostalgisch geneuzel met Cassette Tape DJ Decks

Ik leerde van de week dat nostalgie moet blijven waar het is, in het verleden. Waar kan ik die dingen kopen?
En de muziek is weer fantastisch zoals gewoonlijk! En ik snap nu denk ik ook je laatste opmerking. Sterkte!

Laatst gewijzigd:
Heerlijk muziekje!
Dankjewel :okdan:
Ik leerde van de week dat nostalgie moet blijven waar het is, in het verleden. Waar kan ik die dingen kopen?
En de muziek is weer fantastisch zoals gewoonlijk! En ik snap nu denk ik ook je laatste opmerking. Sterkte!
Dank voor het luisteren en de reactie. Blij dat het in de smaak valt en zo leer je nog eens wat betreft nostalgie...
Dat klinkt overigens als echte SF wijsheid! Deze geleerden gebruiken dan vaak zelf weer een 'vintage' emulatie om eenzelfde saus te kunnen schenken.. Ook prima en ieder zijn ding! Ik ben inmiddels een ouwe lul en hou van nostalgie :)
De decks worden custom gemaakt in Japan door ooedotechnica en de verkoper is (in het engels) te bereiken via Instagram.

Heel cool - klinkt best modern?
Waarom zit die stop knop bovenaan? En is er ook een teller?
-en de jonkies vragen zich af waar de sync knop zit- :)

als je de Q knop induwt en loslaat en induwt en loslaat, kan je dan o o o o o o o maken van een lange ooooooooo? Ik kon dat vroeger met een sharp deck, kocht er terug een en deze kan t niet ookal is t zelfde model. het geluid wordt gemute op de verkeerde mechanische moment. Ik kan t niet beter uitleggen.

@Marc Hoe kom je eraan? ik zie wel dat ze verkocht zijn op reverb maar als ik google naar Ooedotech vind ik wel wat links maar niet echt een plek waar je het evt kan kopen/bestellen en wat het mag kosten? Of ik zoek niet goed genoeg

Back