BBC veiling.

Rommel!? Een hoop dikke Calrec mixers tussen, de beste broadcasting mixers op de planeet.

er staan nog wel meer leuke dingen tussen.
en die calrecs zijn leuk, alleen ik heb een keer zo´n ding met een hoop heisa naar nederland verscheept.
dat grapje ga ik niet nog een keer uithalen....:D

:mega:

( en tegenwoordig wordt er erg vaak op dit soort veilingen veel hoger geboden dan de marktwaarde,... en dan komen er nog veilingkosten bij....)

Die van mij is ex BBC, 12 kanaaltjes maar :D was ook wat eenvoudiger om hem hier te krijgen.

Rommel!? Een hoop dikke Calrec mixers tussen, de beste broadcasting mixers op de planeet.

Jazeker, mooie mixers..maar grote mixers hebben de zelfde eigenschappen als dinosauriers..wegens veranderende omstandigheden bijna allemaal uitgestorven.

Grote mixers zijn zwaar, groot, onderhouds gevoelig, duur, niet zo heel populair meer..en naar mijn mening vaak ook te duur.

( en tegenwoordig wordt er erg vaak op dit soort veilingen veel hoger geboden dan de marktwaarde,... en dan komen er nog veilingkosten bij....)

Idd zit vaak een systeem achter wat ik niet begrijp...

volgens mij werkt het zo:

1 partij bied over iedereen heen om vervolgens een bulk korting te krijgen "post auction" van het veiling huis. Op die manier hoeft het veiling huis maar met 1 persoon te dealen ipv een hoop kleine kopers en word er een hoge eindprijs gerealiseerd.

Maar of het 100% zo werkt..i dunno..

Idd zit vaak een systeem achter wat ik niet begrijp...

volgens mij werkt het zo:

1 partij bied over iedereen heen om vervolgens een bulk korting te krijgen "post auction" van het veiling huis. Op die manier hoeft het veiling huis maar met 1 persoon te dealen ipv een hoop kleine kopers en word er een hoge eindprijs gerealiseerd.

Maar of het 100% zo werkt..i dunno..

kon best wel eens zo werken..

Catalogus zou fijn zijn...

zeker, maar als het als het bovenstaande werkt, why bother?...:D

:mega:

Niet EEN studio maar DE studio...

http://en.wikipedia.org/wiki/BBC_Television_Centre

Effe terzijde, wat is jaren 70 architectuur toch deprimerend..

Back