• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MPC 3000 (geen LE or reissue!)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Samplicity

Stamgast
He hallo,

de tijd is gekomen. Mijn MPC gaat weg. Hij verkeert in perfecte staat.
Helaas niet voor 1400 zoals mensen al hadden gespot op verschillende sites (ik vind het niet gek dat die zo weg was!) maar vraagprijs 2500 euro

Greetings, Laterder

Zitten er nog uitbreidingen bij qua geheugen en nog scsi uitbreidingen ofzo (hd enz). Waar is hij voornamelijk gebruikt? Etc. Etc.

Persoonlijk vond ik 1400 euro toch een leukere prijs :D

Bedoel niet dat het een slechte prijs is hoor ofzo. Ligt er alleen aan in wat voor staat hij is en wat hij voor uitbreidingen hij heeft.

Die sfeer die hier hangt de laatste tijd.....kan beter maar gelijk corrigeren!!! :D

Die sfeer klopt wel inderdaad, maar jij stelt toch een heel normale vraag. Ik doe ook een Triton Studio Pro weg, en daar kreeg ik reacties op dat wil je niet weten...iemand ging mij vertellen dat het apparaat dat ik thuis heb staan niet bestaat, is dat wat!

Maar goed, de MPC is bijna nieuw, scherm is helemaal okay, SCSI erop, helaas niet de VGA uitbreiding maar goed daar zie je toch niet veel op (maar is altijd leuk natuurlijk) en m'n zipdrive en cdromspeler hou ik wel zelf.

Hij is alleen in de studio gebruikt en 1 keer live mee op pad geweest als sequencer/click voor de drummer.

En nog geheugen uitbreidingen? En waarom de prijs van 2500 euro als er ook deze week MPC3000 weg zijn gegaan voor iets meer dan de helft van jou vraagprijs? Wat is de toegevoegde waarde van jou MPC?

2500 is een vraagprijs emmie. Denk dat als je met een redelijk bod komt, hij hem wel verkoopt.
Zelf heb ik een letterlijk als nieuwe mpc3000le op de kop getikt voor 2400 euro. Inclusief 32 mb, smpte, vga uitbreiding en minimonitor.

De vga output laat niets meer zien dan op je scherm. Het zoeken van een geschikte monitor doe je niet zomaar.

Maw, de mpc3000 doet in de praktijk niets onder voor de "le" en een prijs van 2000/2200 euro lijkt mij persoonlijk redelijk als hij in perfecte staat verkeerd. Al blijft de 3000 altijd een "wat de gek ervoor geeft" apparaat... wel een hele coole dan 8)

Ach heel verhaal geschreven, maar ik vind het zelf ook altijd irritant om te lezen over mensen die ze goedkoper hebben gezien. Voor die prijs heb ik zelf helaas geen interesse dus veel succes met het verkopen.

Nogsteeds niemand joh?

Als iemand een leuke ruildeal denkt te hebben, ook goed:

Clavia Nord Lead 3, Access Virus C, Yamaha Motif Rack, Roland XV-5050, Studio Electronics SE-1x, Fender Rhodes, Wurli 200A...

Kom maar met een voorstel

ruilen voor een mpc2000xl met 32 mb, effect kaart(eb16), extra uitgangen + digitaal in en uit en allee de smpte uitgangen(niet de chip) en originele doos, handleiding, disk, en nog met garantie.:D :D

wesley

Origineel geplaatst door enyo-dog
ruilen voor een mpc2000xl met 32 mb, effect kaart(eb16), extra uitgangen + digitaal in en uit en allee de smpte uitgangen(niet de chip) en originele doos, handleiding, disk, en nog met garantie.:D :D

wesley

Wat zou je denken?

hoeveel geheugen uitbreiding zit erop?
tis al iets eerder gevraagd maar nog geen antwoord op geweest.

He dan, nogsteeds niemand joh?

Laatste keer, 1600 euro max vrijdag moet hij de deur uit zijn!

16Mb, SMPTE, Mint Condition echt waar

Een tijdje terug was er heel veel om te doen dat er iemand een MPC-3000 aanbood voor 1400 euro. Iedereen in rep en roer en nu raak ik mijn MPC niet kwijt?!

1650 euro deze week!

Tja vreemd dat je het jezelf afvraagt, de MPC 1000 komt eraan en ik denk dat er toch behoorlijk wat mensen wachten met de aanschaf van een andere MPC. En je startprijs van 2500 euro was ook niet echt normaal te noemen.........8o)

Z'n startprijs was misschien wat hoog maar 1800 euro zou een hele mooie prijs zijn imho. Met de 3000 is het wel een beetje "wat de gek ervoor geeft" maar wanneer iemand me 1600 zou bieden voor een mpc3000 zou ik hem persoonlijk spreekwoordelijk afschieten. ;)

Bedankt voor de bijval!
Anders gaat hij gewon niet weg, dat kan ook hoor... Mensen snappen nogsteeds niet dat je MPC-3000 of 60 koopt, omdat het een 3000 of 60 is en niet omdat je ook alleen maar een MPC wil hebben. Die 2000XL en dan nu de 1000 is te gek, de features/specs maar het is en wordt nooit een 3000 of 60 met z'n timing/sound en status.

Ik ben helemaal niet zo'n fan van zo'n 'status' of van de 'vintage markt' maar helaas(?!) bestaat er zoiets en hangen daar ook prijzen aan...

Maar goed hij staat te koop, komt er niemand dan blijft'ie staan

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back