Bend-recorder

MacGyverGear

midi-life crisis
Gisteren een trackje gemaakt.. lekker met 'n drumcomp en 'n synthje van alles en nog wat opnemen.. In eerste instantie bedoeld als K# :D

Anyway.. vandaag had ik me opgeofferd om ergens te helpen opruimen.. en in een verloren hoekje stond daar een bandrecorder.. :)
Ik dat ding meegenomen, de koppen schoongemaakt, etc.. en net ff wat partijtjes opgenomen,. metertjes in het rood.. en weer terug de computer in.. nog wat gedubbeld.. kortom lekker bezig. :mega:
Sommige noisjes zijn net iets te ranzig en net iets te flangie misschien maar de basjes worden wel heerlijk nasty.. :okdan:

Attachments

• Bend-Recorder.mp3
    6,9 MB · Bekeken: 85
Hij is weer lekker vies Pat :D

Attachments

• images.jpeg
    images.jpeg
    6,3 KB · Bekeken: 81
lekkah.png

Ik houd he-le-maal niet van oversturing, viezig en ruw. Geef mij maar aalglad. En toch Patrick, je weet dit weer tot een feestje te maken. Bijna vreem hoe veelzijdig je bent.

Hij is dus lekkah :8~

Dit muziekje had ik net nodig. :okdan:
Eindelijk weer een lach op m'n gelaat.

Thanx voor de reacties :)

Heb em nu op een paar andere geluidsbronnen gehoord.. het hoog is toch net iets te ranzig vind ik.. maar de mid en laag componenten zijn toch op een bijzondere manier, zoals alleen tape dat kan gecompressed.. heel typisch als je die geluidswolken ook ziet :D
't Was soweiso een leuk experimentje waar ik zeker nog wat vaker mee ga rommelen.. :)

Wellicht ga ik em nog eens een beetje opkuisen en wat aan het hoog doen.. en de structuur nog ff aanpassen.. hij kan nog wel wat langer ook denk ik. :)

uit mijn monitors komt geen bass. ... is dat een expresse "bend" beetje 12 bit sound. klinkt wel lekker .. ik zelf had de bass lager gebend

Back