W woutdrumsticks Meet The Dance Lid sinds 7 september 2003 Berichten 287 Locatie Utrecht 18 juni 2014 #1 Ik zoek een SSL X-Panda voor uitbreiding van mijn X-Desk. Wie kan me blij maken? Groetjes, Wout
J jerbees Nieuwkomer Lid sinds 5 september 2015 Berichten 5 21 september 2015 #2 Heb je al eentje gevonden? Kan je ze nog ergens kopen? Ik ben ook op zoek naar een X-Panda. Groetjes Bert
Heb je al eentje gevonden? Kan je ze nog ergens kopen? Ik ben ook op zoek naar een X-Panda. Groetjes Bert
W woutdrumsticks Meet The Dance Lid sinds 7 september 2003 Berichten 287 Locatie Utrecht 27 september 2015 #3 Helaas nog steeds niet. Genoeg aanbiedingen gehad voor een tweede X-Desk, maar ik wil toch echt de X-Panda. Wie weet duiken ze ineens op.
Helaas nog steeds niet. Genoeg aanbiedingen gehad voor een tweede X-Desk, maar ik wil toch echt de X-Panda. Wie weet duiken ze ineens op.
J jerbees Nieuwkomer Lid sinds 5 september 2015 Berichten 5 2 januari 2016 #4 https://www.gearslutz.com/board/gea...-solid-state-logic-x-panda.html?highlight=ssl