de perfecte kast voor je pc

Dat ziet er goed uit. Daar zullen niet alleen pc muziekanten blij mee zijn maar elke computer freak die zijn systeem tot het uiterste dwingt.

:okdan:

*gasp* Dat is wel extreem zeg. Zal ook wel extreem duur zijn ben ik bang....

-1, dubbelpost

Als die m'n pctje helemaal stil zou kunnen krijgen, mmm...

Die prijs ben ik alleen wel bang voor. Zouden ze hem onder de 500 euro kunnen houden :frons:

geen idee zalman is niet echt goed koop maar ik had begrepen dat hij in oktober uit kwam en dan ga ik hem echt wel ste... kopen >:|

Allemachtig..

Maar eh, de draaiende harddisk ben je nog niet kwijt. Vergeet niet dat ie ook beoorlijk kan gieren hoor..

In zo'n kast zul je de harddisk niet meer horen denk ik. Met een simpele silent drive hoesje in je pc hoor je de harddisk nog maar heel zachtjes.

Origineel geplaatst door Arv
Allemachtig..

Maar eh, de draaiende harddisk ben je nog niet kwijt. Vergeet niet dat ie ook beoorlijk kan gieren hoor..

een gierende HD? je meent het...
ik hoor ze wel tikken maar qua 'lawaai' in vergelijk met de fans stelt het nul voor...

grappig dat mensen nu ook de pc stil willen hebben... voor een paar jaar geleden werd er niet over gerept... t'was nou eenmaal dat bij een pc hoorde ;)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door thegreatmuffin
In zo'n kast zul je de harddisk niet meer horen denk ik

Moet dat dan?

Een eenvoudig LED'je is toch voldoende om te zien of hij zijn ding aan het doen is?

Allemaal schoon gerief, maar t'zal weeral een arm en een been kosten zeker. Enfin we zullen afwachten.

Ik ben een nog atari gebruiker, maar ik begin stilaan de voordelen ervan in te zien, waarom er nog niet te snel een volledige FORMULE 1 PC aangeschaft heb. De toekomst word mooier precies.*D

:biertje: :biertje: <------ Wodka Red-Bull

Back