Ghoster vs Gloomer - The World Of X

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Weer een nieuwtje.. dit keer een samenwerking met Julien uit Frankrijk aka Ghoster. Gemaakt in FL-studio 11. Enjoy !

of youtube :

Laat maar eens horen wat jullie ervan vinden ;)

Thanks alvast !!

Ik kan hier wel wat mee. pads op 4min zijn lekker, zou ik nog 2 akkoorden achteraan gooien
is een beetje psy techno, wel mijn ding, lekker!! op 4.52 (op 5.25 weer, dat zou ik er lekker uitlaten, of in key transposen) ga je ff de mist in qua tonaliteit. maar verder top.

de mist in qua tonaliteit

zoals je weet is Gloomer hevige voorstander van a-tonaliteit, dus dat is bewust zo gedaan.. moét zo blijven :D

Hey Raphie, ben blij dat je'm toch wat goed vond, dank je wel voor te luisteren en de eerlijke feedback :okdan:

Hypnotiserend trackje... Geen verkeerd nootje gehoord! :-)

ik vond hem op die valse transpositie na eigenlijk helemaal wel lekker hoor ;)

ach gebruikte de tijd om m'n SIGMA handleiding nog maar eens door te lezen :D

Lekker ruimtelijk in de mix Jan! Mooi. Delay op de noise lijkt niet 100% synchroon. Misschien de bedoeling, maar het leidt mij wat af.

Door je akkoordengebruik komt de track lekker mysterieus door.

Die snare (of wat is het) op 3:36 loopt ook niet synchroon, vind ik niet prettig luisteren. Maar all in all, lekker schizofreen Gloomer (met Ghoster influences) trekje.

ik vinnum lekker, zo vanaf de helft :okdan: doet denken aan een amiga ruimte scroller dinges tune maar dan van een hogere qualiteit...

Heh, dat had ik ook psies!

En dat is een compliment. Nice track, het loopt goed. Is dat een snare/fingersnap?.

Lekker spacy sfeertje. Meeste verbeterpuntjes zijn al genoemd imho. Snarefill die niet helemaal op de grid staat vind ik ook wat minder, kick kan wat steviger. Die extra synth die wat minder tonaal is kan volgens mij nog wel.

Back