Twee tracks

Arv

Robot
Vond een oude track in mn files, genaamd Sad Story. Ook nog een nieuwere track gemaakt, genaamd Ax em.
Ze staan in de bijlages, en feedback is altijd leuk! ;)

*edit.. Hmm hij wil geen bijlages invoegen.. :erm:
*edit 2.. aha.. 10Mb max.... ik zal ze aanpassen..

Leuk :okdan: persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de tweede track, de eerste doet mij erg Detroit aan maar zou dan wat veranderen in de synths.... compositie vindt ik wel goed.

Leuk gedaan dus

Leuk :okdan: persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de tweede track, de eerste doet mij erg Detroit aan maar zou dan wat veranderen in de synths.... compositie vindt ik wel goed.

Leuk gedaan dus

Dank!
de tweede is bijna 8 jaar nieuwer. :)

ja, de 2e is leuk, tijdens het surfen zonder skippen zo maar uitgeluisterd, gebeurt niet zo vaak. Goed gedaan!

Ik vind de tweede ook mooier. Heeft niet zozeer met de composities te maken, maar meer met het geluid. Ik vind de eerste wat dunnetjes. Misschien kun je daar wat vollere geluiden kiezen of layeren?

Die marimba-achtige dingetjes in track 2 zijn heerlijk delayed!

Thanks allemaal voor de reply's!

@dr van lansberg
Die eerste kan ik niet meer echt veranderen, het is gemaakt toen ik nog cubase gebruikte, en nu kan ik ze niet meer inlezen want ik heb nu Logic.. Converteren dat is me nog niet gelukt.

Die marimbaatjes in de tweede track zijn sowieso chill. En sinds ik iemands associatie van het tweede trackje met AFX las, kan ik dat ook niet meer loslaten. Nice in ieder geval.

Dank Stupide!

De tweede vond ik ook beter als de eerste.. Maar ook de tweede is redelijk repetitief.. Ik hou wel wat van afwisseling.. Nou, slecht zijn ze niet hoor, maar zoals ik zei : meer variatie. Veel succes met je volgende platen !! ;)

De tweede vond ik ook beter als de eerste.. Maar ook de tweede is redelijk repetitief.. Ik hou wel wat van afwisseling.. Nou, slecht zijn ze niet hoor, maar zoals ik zei : meer variatie. Veel succes met je volgende platen !! ;)

Dank Gloomer.
Als excuus kan ik aandragen dat ik altijd met de RS7000 werk en songstructuren inproggen is dus drama.. Maar inderdaad, het is een verbeterpuntje!

Back